رویداد شهربانو بستری برای معرفی بانوان نخبه است

کارخانه بر اهمیت مشارکت گسترده بانوان در امور شهر، گفت: رویداد شهربانو بستری برای معرفی بانوان نخبه است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهری کارخانه مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، در سومین نشست بانوان شهر جدید امیر کبیر، با تاکید بر مشارکت حداکثری بانوان در ارتباط با حضور در این رویداد مهم اجتماعی و فرهنگی گفت: نقش مهم بانوان در برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شهرجدید امیرکبیر به خوبی قابل مشاهده است و تاکنون نیز بسیاری از رویدادهای مهم شهری نیز با مشارکت آنان رقم خورده است.

 
مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر: از این رو حضور بانوان فعال، فرهیخته و هنرمند شهر جدید امیرکبیر در این رویداد مهم مغتنم بوده و از مشارکت گسترده بانوان استقبال می شود.


 این مقام مسئول ادامه داد: رویداد شهربانو می تواند بستری به منظور شکوفایی توانایی های بانوان تلقی شده و زمینه های لازم جهت حضور آنان در مدیریت و توسعه شهری باشد.


 مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند مستندات خود را تا 15 آذرماه به دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر تحویل دهند.


در بخش پایانی این نشست که با حضور نمایندگان بانک رسالت با توجه به نقش راهبری دفتر توسعه اجتماعی فرهنگی شهر جدید امیرکبیر مباحث مربوط به سرمایه گذاری و کارآفرینی مطرح شد و تسهیلگری در این راستا با ارائه خدمات بانکی و افتتاح حساب برای بانوان انجام گرفت.


 گفتنی است در این نشست گزارشی در خصوص روند تاسیس و فعالیت دوماهه داروخانه شهر جدید امیرکبیر و نقش شرکت عمران در پاسخ به نیازهای اجتماهی و شهری ارائه داده شد و بانوان نیز به پرسش و پاسخ در خصوص چگونگی این جشنواره پرداختند..

کد خبر 1729783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha