غزه، روضه مجسم کربلاست/آمریکا هم مسئول جنایت های اسرائیل در فلسطین است

حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه غزه روضه مجسم کربلاست، گفت: جنایت در فلسطین قرن‌ها در حال وقوع است و مسئول این جنایت‌ها با اسرائیل و در رأس آن با آمریکاست.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ضمن محکوم کردن جنایات رژیک غاصب اسرائیل گفت: علاوه بر کشور ما، شاهد شکل‌گیری انزجار از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان هستیم.

وی با بیان اینکه در کنار تجمعات و راهپیمایی‌هایی که در حال حاضر برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود مردم غزه نیاز به حمایت مالی نیز دارند، تصریح : متأسفانه شاهد قطع آب و برق به روی مردم غزه هستیم و از هرجهت این مردم بی‌گناه در محاصره هستند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکا دشمن منتظر است که این مردم تسلیم شوند، متذکر شود: با توجه به همین موضوع تز مردم متدین و انقلابی می‌خواهیم  کمک‌های مالی را به مردم مظلوم فلسطین فراموش نکنند.

وی با توضیح اینکه راه‌های مختلفی برای کمک‌های مالی وجود دارد، تصریح کرد: در کنار اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به مردم غزه در سایت مقام معظم رهبری نیز در پرداخت وجوهات یک بخش برای کمک به چهره مقاومت وجود دارد.

جت‌الاسلام مرادپور با توصیح اینکه یکی از دردناک‌ترین روضه‌ها بر امام حسین (ع) این است که در شب هفتم چند هزار نفر برای لشگر کفر در مقابل امام حسین (ع) برای کمک آمدند و کسی نبود به امام حسین (ع) کمک کند، افزود: متأسفانه می‌بینیم که بایدن و نخست‌وزیر انگلیس برای کمک به اسرائیل سفر می‌کنند و اعلام می‌کنند که در کنار این رژیم غاصب هستند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر این موضوع که اگر ما نیز اعلام می‌کنیم در کنار مردم غزه هستیم، عملا باید نشان دهیم در کنارشان هستیم، متذکر شد:  جهان کفر از اعلام حمایت خود از اسرائیل کودک‌کش خجالت نمی‌کشد، ما نیز باید از حمایت مردم فلسطین دست نکشیدا و همواره در کنار این مردم ستم‌دیده باشیم.

وی با بیان اینکه بدون شک در صورت اعلام نیاز به اعزام نیرو سیل عظیمی از جوانان و مردم غیور و متدین ایران برای حمایت از این مردم فلسطین برای جنگ اعلام آمادگی خواهند کرد، گفت: در حال حاضر فرصت کمک مالی، تجمع، حضور در فضای مجازی وجود دارد و جنگ تنها در یک جبهه نیست.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه امروز مهم‌ترین جنگ اسرائیل با غزه در فضای مجازی و رسانه است، گفت: در این جنگ رسانه‌ای  در تعویض جای ظالم و مظلوم بسیار قوی عمل می‌کنند و ما شاهدیم در کشور ایران نیز یک عده در جبهه دشمن قلم‌زنی می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند. 

خطیب نماز جمعه ابهر با بیان اینکا بایدن حرف عجیبی را مطرح کرد که اگر اسرائیلی نبود ما باید اسرائیل را تشکیل می‌دادیم و این نشان‌دهنده نقش مهم این رژیم در کنترل منطقه و بر علیه حکومت اسلامی است، افزود: این حرکت‌های حمایتی که از سوی آنها از اسرائیل صورت می‌گیرد برای ما آگاهی‌بخش است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن در حمایت از رژیم اسرائیل، با از بین رفتن آبرو و اعتبار خود ابایی ندارند و با اینکه می‌دانند از لحاظ علمی اعتبار خود را از دست می‌دهند اما برای حمایت از اسرائیل دروغ می گویند و اعلام می‌کنند که اسرائیل حق است و فلسطین از قبل وجود نداشته است، گفت: این امر در حالی است که برای هر فرد محققی تاریخ فلسطین مشخص است و در منابع غربی نیز فلسطین مقدم بر اسرائیل است.

این مسئول تصریح کرد: مسئولیت این جنایت‌های در حال وقوع در فلسطین با آمریکایی‌ها است، ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری میدان نبرد اگر توسعه پیدا کندجوانان محور مقاومت و کنشگرها وارد میدان خواهند شد .

وی با تاکید بر اینکه غزه روضه مجسم کربلاست، ادامه داد: جنایت در فلسطین قرن‌ها در حال وقوع است و مسئول این جنایت‌ها با اسرائیل و در رأس آن با آمریکاست.

امام جمعه ابهر گفت: ضربه‌ای که به اسرائیل خورده به قدری محکم است که این رژیم از هم گسیخته و سیاست‌گذاری این رژیم توسط آمریکا صورت می‌گیرد، بنابراین مسئولیت همه جنایت‌ها در غزه بر عهده آمریکاست.

کد خبر 1729807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha