روزهای پایان سناریوی رژیم غاصب اسرائیل در پیش است

فیروزفر با اشاره به اینکه امروز پایان سناریوی رژیم غاصب را شاهد هستیم و این حرکت اسرائل به سمت نابودی اش پیش می رود، گفت: امروز کودکان غزه جان خود را فدا می کنند که نوید پایانی بر ستاریوی رژیم غاصب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیینی سنتی ترک زبانان کشور در فرهنگسرای امام خمینی زنجان با اشاره به اینکه در یک ماه اخیر اتفاقات خوبی در استان را شاهد هستیم، گفت: اوج اهمیت اسن رویدادهای فرهنگی و هنری، حضور هنرمندان ترک زبان در شهر زنجان است.


وی با یادآوری اینکه به عنوان خادم شهر و مردم زنجان به میهمانان خیر مقدم عرض کرده و امیدواریم شاهد استمرار چتین برنامه هایی در شهر زنجان باشیم، گفت: معتقدیم هنر مایه سر زندگی است و این هنرنمایی در شهر زنجان با برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی با حضور میهمانان خارجی آغاز و با برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم و جشنواره ترک زبانان ادامه یافت.


فیزوزفر با بیان اینکه قرابت عاطفه و هنر در بین هنرمندان موج می زند، گفت: اوج هنر در بین بانوان بالاتر از اقایان است. و دلیل آن عواطف انسانی است که در بین بانوان بیشتر بود از اینرو هنر در بین این قشر به اوج خود میرساند.


شهردار زنجان با تاکید بر اینکه ما ایرانیان از ابتدا به هنر و عاطفه معروف هستیم، گفت: متاسفانه امروز شاهد روزهایی هستیم که عواطف انسان تا جایی کور شده که برخی انسان های مستکبر از کشته شدن انسان ها و کودکان مسرور شدند.


فیروزفر با اشاره به اینکه امروز پایان سناریوی رژیم غاصب را شاهد هستیم و این حرکت اسرائل به سمت نابودی اش پیش می رود، تصریح کرد: امروز کودکان غزه جان خود را فدا می کنند که نوید پایانی بر ستاریوی رژیم غاصب است.

کد خبر 1729867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha