سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورای تخصصی اسناد ملّی ایران برگزار شد

سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسناد ملی ایران با حضور علیرضا مختارپور رئیس سازمان و اعضای شورای اسناد ملّی در ساختمان آرشیو ملّی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، در این جلسه درخواست مجوز امحای اوراق راکد مربوط به سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان حج و زیارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت ایران، شرکت بیمه ما و شرکت بیمه ایران به تصویب رسید.

همچنین با رأی اعضای شورا، علی کامیار دادستان کل دیوان محاسبات کشور و عضو شورای اسناد ملّی ایران، به عنوان رئیس شورای اسناد ملّی ایران انتخاب شدند.

اهمیت شورای اسناد­ملی، وضعیت مدیریت اسناد کشور و مجموعه اقدامات انجام ­شده در جهت رفع مشکلات مربوط به ساماندهی، حفظ و نگهداری اسناد مهم و ملّی، از دیگر مطالب مطرح شده در این شورا بود.

شایان ذکر است در این جلسه سیامک سعید فوائدی دادیار دادسرای دیوان عالی­ کشور، محمدحسن شیخ الاسلامی رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، علاءالدین رفیع ­زاده مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عباس سلیمی نمین به عنوان عضو جدید حقیقی شورا و سیدهادی موسوی سرپرست معاونت اسناد ملی حضور داشتند.

کد خبر 1729905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha