نمایش دستاوردهای کشور بهترین شیوه جهاد تبیین است

ناصر بهروز بهترین شیوه جهاد تبیین را برپایی نمایشگاه های دستاوردهای کشور دانست و تصریح کرد: چرا که در عمل مخاطبین مخصوصا نوجوانان و جوانان با دستاوردها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف آشنا می شود و آگاهی پیدا می کنند.

ناصر بهروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه آخرین دستاوردهای کشور در جیرفت، گفت: این نمایشگاه نشانه خودباوری نسل جوان ما در حوزه های مختلف است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: نکته قابل توجه در بازدید از این نمایشگاه، نمایان بودن حس باور پذیری به توانستن، خواستن، عزتمندی و سربلندی در نسل جوان است که در بیش از ۴۰ سال گذشته کارهای بزرگی انجام داده ایم.

وی با اشاره به این که شاید کمتر جوانان ما متوجه این خودباوری و پیشرفت باشند، اظهار کرد: امروز دانش آموزانی که به این نمایشگاه می آیند می توان پس ارائه آمار، اطلاعات و به طور مستند درباره دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حس خودباوری را در چهره آنها دید.

بهروز عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه پزشکی در دنیا صاحب فن و جایگاه بالایی است و بزرگان و دانشمندانی در حوزه علم پزشکی دارد که در دنیا بی نظیر هستند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: امروز پیشرفت های چشمگیری در حوزه بهداشت داریم و کارهای بزرگی نیز در حوزه درمانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در اکثر روستاها خانه بهداشت مستقر است و ضریب خدماتی بهداشتی که به مردم ارائه می شود ضریب قابل توجهی است.

بهروز بیان کرد: امروز در حوزه شهرستان جیرفت و جنوب کرمان مرگ و میر مادران به شدت کاهش پیدا کرده که این مهم محصول پیشرفت هایی است که در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: پزشکان متخصص و فوق تخصص در این منطقه مستقر هستند و این نشانه پیشرفت ما در حوزه پزشکی و درمان است.

وی بهترین شیوه جهاد تبیین را برپایی نمایشگاه های دستاوردهای کشور دانست و تصریح کرد: چرا که در عمل  مخاطبین مخصوصا نوجوانان و جوانان با دستاوردها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف آشنا می شود و آگاهی پیدا می کنند.

بهروز با بیان اینکه نمایشگاه های دستاوردهای کشور باید توسعه پیدا کنند، عنوان کرد: این نمایشگاه ها باید حمایت شوند تا بتوانیم ان شاءالله آنچه که شایسته است در حوزه جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به عموم مردم مخصوصا دانش آموزان ارائه کنیم.

کد خبر 1729910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha