لزوم عمومی شدن روخوانی قرآن کریم|پیروزی مظلوم وعده قرآن است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: روخوانی قرآن باید عمومی شود، باید همه با قرآن مانوس باشیم اصلا چون خانواده‌ها قرآن نمی‌خوانند شیطان در حال نفوذ است، در خانه‌ای که قرآن تلاوت شود شیاطین دور، فرشتگان نزدیک و برکت زیاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم انتخابی کشور ویژه کارکنان و سربازان اداره زندان‌های استان که در اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی دیار علویان برگزار شد، با اشاره به شگفتی های قرآن کریم اظهار کرد: هر جا قرآن باشد شیطان دور و رحمت خدا نزدیک و دل صفا و جلا پیدا می‌کند.  

وی افزود: قرآن اولین معصوم است و چهارده معصوم دیگر مفسر و مبیّن این کتاب هستند و تمام وظایف آن‌ها تبیین این مصحف شریف است.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم ترویج قرآن در بیت خواص و عوام، گفت: گروه‌های تخصصی که آموزش قرآن را فرا گرفتند در کل کشور شاید به یک میلیون نفر نرسند که باید به ۱۰ میلیون نفر برسند، اما یک آموزش عمومی داریم و آن هم این است که همه مردم باید روزی دو صفحه قرآن را به‌درستی بخوانند، نه اینکه یک هفته یا ماه بگذرد لای قرآن را باز نکند.

وی افزود: روخوانی قرآن باید عمومی شود، باید همه با قرآن مانوس باشیم اصلا چون خانواده‌ها قرآن نمی‌خوانند شیطان در حال نفوذ است، در خانه‌ای که قرآن تلاوت شود شیاطین دور، فرشتگان نزدیک و برکت زیاد می‌شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای غزه، بیان کرد: سر بریده امام حسین (ع) در میان نی تمام ظالمان دنیا را تهدید کرده است، و آخرین آیه سوره مبارکه شعرا را قرائت کرد که ظالمان به‌زودی خواهند دانست که به چه سرنوشتی دچار خواهند شد، حال نابودی دولت و رژیم غاصب اسرائیل نزدیک است.

وی با اشاره به آیه 《و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه》افزود:قرآن کریم به مسلمانان توصیه می کند قوت به دست بیاورید، سلاح به دست بیاورید، در برابر دشمنان قوی شوید.
 

کد خبر 1729939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha