مقطع کنونی تاریخ فضایی برای تمهید ظهور است

ابطحی با اشاره به طوفان الاقصی افزود: در یکی از بی‌نظیرترین مقاطع تاریخ انقلاب قرار گرفتیم و کمتر مقطعی به این حساسیت سراغ دارم؛ جنگ احزابی صورت گرفته که فضایی جز برای تمهید ظهور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید مجتبی ابطحی، یکشنبه شب(30 مهر) در اجتماع بزرگ کادر درمان و اقشار مختلف مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان «مرهم برای غزه» گفت: برای من که سالها در ملازمت سیدالشهدای مقاومت بودم حضور در این اجتماع داوطلب برای جهاد و یاری دین خدا مایه انبساط خاطر است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با اشاره به طوفان الاقصی افزود: در یکی از بی‌نظیرترین مقاطع تاریخ انقلاب قرار گرفتیم و کمتر مقطعی به این حساسیت سراغ دارم؛ جنگ احزابی صورت گرفته که فضایی جز برای تمهید ظهور نیست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از چند سال قبل فرمودند هندسه قدرت در حال تغییر است اما ما کمتر متوجه می شدیم تغییر چگونه است؛ به سایر تعابیر رهبری از جمله افول موریانه وار آمریکا، افول آمریکا و... اشاره و بیان کرد: ایشان در قضیه اوکراین در جمع دانشجویان فرمودند بروید سهم تان را از جهان جدید بگیرید.

ابطحی اظهار کرد: امروز سهم ما از تحولات کنونی «و لقد کتبنا فی الزّبور من بعد الذّکر انّ الارض یرثها عبادیّ الصّالحون» و «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین»  است؛ استکبار که سالها شعار دهکده واحد تک قطبی و...می داد اما امروز این ما هستیم که همه جهان را برای پرچم عدالت می خواهیم.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی بخاطر این حساسیت ویژه شکل گرفته که اسرائیل به سرعت در حال عادی سازی روابط  با کشورهای اسلامی بود اما رهبری فرمودند اینها روی اسب بازنده شرط بندی می کنند لذا  یکی از دلایل این عملیات بخاطرعادی سازی این روابط بود که ننگی برای مسلمین ثبت می کرد در حالیکه امت اسلامی از کیان صهیون در اوج نفرت هستند.

ابطحی با اشاره به سرنوشت کشورهایی مثل مصر و اردن در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: یهود و آمریکا هیچ بهره ای به ملت ها نمی دهند و با این عملیات ۵۰ سال تلاش دیپلماسی آمریکا نابود شد.

وی با بیان اینکه اقلیت مذهبی تندرو معتقد به تورات مسخ شده حکومت اسرائیل را به دست گرفتند و در مقابل آنان سکولارها بپاخاسته و ۴۰ هفته درگیری داشتند؛ اهمیت طوفان الاقصی در این شرایط را مورد توجه قرار داد و با اشاره به نقشه صهیونیست ها برای منهدم کردم مسجدالاقصی و ساختن دوباره آن، آتش سوزی قرآن در کشورهای مختلف را با هدف عادی سازی برای اجرای آن نقشه دانست.

ابطحی با اشاره به اینکه عملیات های آنها بر سه اصل غافلگیری، جنگ در سرزمین غیر خودشان و انجام جنگ با قطعیت پیروزی است؛ افزود: ما در شهادت شهید فخری زاده، حادثه طبس و... غافلگیر شدیم.


وی ادامه داد: اما طوفان الاقصی با وجود آنکه اسرائیل همه امکانات و سیستم های جاسوسی دارد، در اوج غفلت آنها انجام و ساعت ۱۰ صبح ۱۵ مهر، اسرائیل تمام شد و همه ارکان آن بهم ریخت و الان آمریکا او را اداره می کند و وادادگی در نظام اسرائیل این است غزه را بگیرد.

ابطحی با تأکید بر اینکه دشمن هیچ امیدی به آینده  ندارد و امروز همه دنیا آمده این مُرده را احیا کند و ما نباید بگذاریم؛ تصریح کرد: طوفان الاقصی از برکات خون شهید بزرگواری چون حاج قاسم است که در سلاح و آموزش و انتقال تجربه دست این جوانان را پُر کرد و سهم ما در این حوادث حمایت معنوی از فلسطین است.

کد خبر 1729958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha