جواب مردم فلسطین حمله و مقاومت تا مرز شهادت است

حجت الاسلام بخشش یکی از سناریوهای اصلی رژیم غاصب را کوچاندن مردم به صحرای سینا در مصر و دست از مقاومت کشیدن عنوان کرد و گفت: اما جواب مردم فلسطین و غزه حمله و مقاومت تا مرز شهادت است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمدرضا بخشش _ جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در جلسه رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان خمام، مظلومیت فلسطین را از دردهای بزرگ امت اسلامی و مردم مسلمان و کشورهای اسلامی دانست و گفت: کسی که انسان باشد نه می تواند بی موضع، نه می توانی بی تفاوت و بی غصه باشد.

وی با تاکید بر جامعه مسلمانان نیز بیان کرد: این شب ها و این ساعت ها نیز در غزه مظلوم اما مقاوم می گذرد ولی آن چیزهای که در حال حاضر مشاهده می شود این است که، بدون هیچ شک و شبهه ای همانطور که امام رضوان الله علیه فرمودند «رژیم صهیونسیتی باید از صحنه روزگار محو شود».

حجت الاسلام بخشش با اشاره به اینکه در هر شرارت و خباثتی در کره خاکی پای این رژیم فاسد در میان است افزود: تمام گلوگاه های اقتصادی دست این ها است و هر کجا تباهی، انحراف، آدم کشی، فساد، رزالت و گمراهی در کره خاکی دیده می شود پای این رژیم اشغالگر در میان است. 

وی تصریح کرد: این رژیم با روحیه استکباری، فرعونی و شیطانی به روی کار آمده و به همین روال به حیات نحسش ادامه داده است. 

حجت الاسلام بخشش با استناد به فرمایش امام(ره) که می بایست این غده سرطانی از بین برود، اظهار کرد: تا زمانی که این رژیم وجود دارد دنیا رنگ امنیت و سلامت را نخواهد دید. 

وی اذعان کرد: جنایت های رخ داده از سوی صهیونیسم به ما ثابت می کند که حقوق بشر حرف مفت است و حقوق بشر آنها بستگی به این دارد که چه کس باشد و کجا باشد. 

حجت الاسلام بخشش ادامه داد: اگر یک نفر به اوکراین، اروپا و آمریکا حمله کند حقوق بشر معنا دارد ولی در غزه و سوریه و... معنای ندارد از این رو این جا دفاع مشروع است. 

وی سازمان های بین المللی را جوک تمسخر آمیز و تلخ دوران ما دانست که با توجه به تشخیص خود عمل می کنند و افزود: افسوس آنهایی که دم از حقوق بشر و انسانیت می زنند تشویق به بمب، خونریری و اعلام حمایت از اسراییل دارند. 

حجت الاسلام بخشش خاطر نشان کرد: با این رفتارها ثابت می شود که دنیای امروز دنیای ظلم است و اگر قوی نباشی تو را می بلعند. 

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که باعث می شود دشمن جرأت نکند به شما نگاه چپ کند قدرت کشور و قدرت یک ملت است و ثابت شده که چه اندازه تسلیحات بازدارنده نیاز حیاتی یک ملت است که به این اندازه در دنیا  دشمن دارد. 

حجت الاسلام بخشش در ادامه گفت: حوادث تلخ و ناگوار مقاومت مردم فلسطین و غزه استثنایی و شاهکار و تاریخی است و تاکنون نداشتیم ملتی که تا این اندازه ظلم دیده و مقاوم بوده باشند. 

وی یکی از سناریوهای اصلی رژیم غاصب را کوچاندن مردم به صحرای سینا در مصر و دست از مقاومت کشیدن عنوان کرد و ادامه داد: اما جواب مردم فلسطین و غزه حمله و مقاومت تا مرز شهادت است. 

حجت الاسلام بخشش اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی، صبوری و پایمردی در مقابل دشمن بی رحم و مجهز را بسیجیان صادر کردند و به کشورهای مسلمین و آزادی خواه این روحیه بسیج را صادر کردند.

وی گفت: امروز که این ملت و نظام علی رغم دشمنی ها ایستاده، قوی و بالنده شده و برقدرتش افزوده به دلیل روحیه جهادی و  بسیجی اش است. 

حجت الاسلام بخشش با تاکید بر اینکه، امروز انزجار و نفرت و اعلام برائت از رژیم غاصب صورت گرفته است افزود: این حرکت در خیلی جاها کم سابقه و خیلی جاها بی سابقه است و این بیداری ملت ها می باشد که از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده و بزودی این اعلام انزجار از ظلم، جهانی خواهد شد. 

وی در ادامه هدف از برگزاری این نشست و جلسات را تقدیر و تشکر از تلاش های بسیجیانی دانست که بدون هیچ چشم داشت و انتظاری، برای خدا، انقلاب، ادای تکلیف، ولایت و ارزش های الهی کار می کنند و گفت: هرجایی که نظام و انقلاب نیاز داشت بسیجیان حضور داشتند و این حضور سرمایه با ارزش و نعمتی عظیم است که نیاز به شکر گذاری دارد.

 حجت الاسلام بخشش همچنین خاطر نشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی، حفاظت و اطلاعات، ماموریت اساسی و محوری همچون مسائل هدایتی و صیانتی در کنار مسائل معنوی، ایمانی و عقیدتی در سپاه و بسیج دارد. 

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج محوری ترین نقش را دارد و بسیجیان اصلی ترین نقش را در همه میدان ها دارند.

جواب مردم فلسطین حمله و مقاومت تا مرز شهادت است

جواب مردم فلسطین حمله و مقاومت تا مرز شهادت است

جواب مردم فلسطین حمله و مقاومت تا مرز شهادت است

کد خبر 1729962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha