جنوب کرمان میزبان همایش دختران حاج قاسم

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا گفت: جنوب کرمان در روزهای آتی میزبانی همایش دختران حاج قاسم خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله اکبری نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جنوب کرمان در روزهای آتی میزبانی همایش دختران حاج قاسم خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: این همایش در روزهای پنج شنبه ۴ و جمعه ۵ آبان ماه در شهر جیرفت برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری همایش دختران حاج قاسم در جنوب کرمان همایش دیگری تحت همین عنوان در استان قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اکبری نیا ابراز کرد: برخی از استان ها برای الگوبرداری از همایش دختران حاج قاسم به استان قم و برخی دیگر به جنوب کرمان می آیند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: در این همایش دختران نوجوان از شهرهای جنوب و شرق استان و همچنین از شهرستان رابر شرکت می کنند.

وی ادامه داد: بنا بر نظر دبیرخانه همایش دختران حاج قاسم در مرکز استان، از شهرستان جیرفت ۱۰ نفر، از هر یک از شهرهای شرق و جنوب استان نیز ۸ نفر در این همایش حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام اکبری نیا با بیان اینکه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول بنیاد نوجوان از کرمان مهمان همایش دختران حاج قاسم هستند، عنوان کرد: این همایش همراه با برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین با حضور اساتیدی از کرمان و تهران است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت یادآور شد: دوره آموزش مجازی دختران حاج قاسم از ۲۷ مهرماه سال جاری در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به این که همایش دختران حاج قاسم ۲ روز برگزار می‌شود، بیان کرد: دختران سنین ۱۵ و ۲۰ سال در این همایش شرکت می کنند.

حجت الاسلام اکبری نیا تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش دختران حاج قاسم، تربیت و توانمندسازی دختران جوان در عرصه جهاد تبیین است، این دختران پس از گذراندن دوره های آموزش مجازی و حضوری در جهاد تبیین بین خانواده ها و هم سن و سال های خودشان با جهاد تبیین انجام وظیفه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: جا دارد از امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و برخی از مدیران کل، شهرداری جیرفت و جبالبارز، بخشدار مرکزی جیرفت، بخشدار جبالبارز و سایر کسانی که در جهت برگزاری این همایش همکاری دارند، تشکر کنم.

کد خبر 1729996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha