عدم وجود اخلاق باعث کشتار بی‌رحمانه، فجیع و هولناک در غزه شده است

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه امروز در کنار اختراعات و اکتشافات اخلاق وجود ندارد، گفت: عدم وجود همین اخلاق باعث کشتار بی‌رحمانه، فجیع و هولناک در غزه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: کار، تلاش و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج کار و تلاش را عبادت دانست و گفت: کار نکردن، سهل انگاری و بی‌توجهی مجازات آن سنگین است، چون به پای نظام نوشته می‌شود و نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ساختار نظام اسلامی، در راس آن ولی فقیه، آرمان‌ها و قوانین اسلام و قرآن وجود دارد که همه باید برای رشد و پیشرفت در چنین جامعه‌ای تلاش کنیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه زندگی امروز مردم بر ارتباطات و همچنین فعالیت‌های مخابراتی است، ادامه داد: زندگی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به مخابرات وابسته بوده و این برای جامعه و مردم آن مهم است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: خداوند به انسان عقل داده که پیشرفت کند و به برکت عقل خدادادی که برای تحول انسان به وی اعطا شده، باید شکرگزار باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز در کنار اختراعات و اکتشافات اخلاق وجود ندارد، بیان کرد: عدم وجود همین اخلاق باعث کشتار بی‌رحمانه، فجیع و هولناک در غزه شده است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: اگر در کنار پیشرفت معنویت، خداشناسی و معرفت نباشد، نتیجه آن جنگ و آزار و اذیت انسان‌ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر اندازه پیشرفت بیشتر باشد چون اخلاق وجود ندارد، نگرانی‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید به معنویت، اخلاق و انسانیت برگردیم که ما این موارد را در جامعه امروز بین الملل نمی‌بینیم.

آیت الله حسینی اظهار کرد: سران برخی از کشورهای اسلامی غیرتی در آنها وجود ندارد و در برابر این کشتارهای بی‌رحمانه حرکتی انجام نمی‌دهند که این جای تاسف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پایان توجه به بحث اینترنت و فیبر نوری در روستاها را یک ضرورت دانست و خواستار مرتفع شدن مشکلات مخابراتی در مناطق روستایی و صعب العبور استان شد.

وی در پایان، گفت: وقتی مدیران جابجا می‌شوند، طبیعتاً باید تحولات مثبتی با فکر اندیشه نو در دستگاه صورت گیرد.

کد خبر 1730037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha