ایران اسلامی تنها پرچمدار سرافراز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

جامعه ورزش و جوانان استان کردستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران اسلامی تنها پرچمدار سرافراز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، در بیانیه جامعه ورزش و جوانان کردستان آمده است؛ ایران اسلامی در این برهه حساس از تاریخ نشان داد که تنها پرچمدار سرافراز حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است و امیدواریم این حادثه منجر به بیداری دیگر کشورهای جهان و به ویژه کشورهای اسلامی منطقه از خواب غفلت شده و حقانیت فلسطین را پدیدار کند.

این بیانیه می‌افزاید: در محکومیت حمله وحشیانه رژیم اسرائیل به بیمارستان غزه و شهید شدن تعداد زیادی از مردم به ویژه کودکان و سالمندان فلسطینی در این حادثه

جامعه ورزش و جوانان کردستان در این بیانیه آورده است: باری دیگر رژیم جنایتکار اسرائیل خوی وحشی‌گری خود را نمایان ساخت و دست به کشتار دیگری بر علیه مردم مظلوم فلسطین و کودکانی که در بیمارستان شهر غزه پناه گرفته بودند، زد.

در این بیانیه ذکر شده است: این اقدام رژیم غاصب صهیونیستی جنایتی در حق بشریت بود و جامعه ورزشی و جوانان استان کردستان آن را به شدت محکوم می‌کنند و از تمامی نهادهای بین‌المللی که سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند خواستارند تا هر چه زودتر اقدامات عاجلی برای توقف این وحشی‌گری رژیم جعلی اسرائیل انجام دهد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: ایران اسلامی در این برهه حساس از تاریخ نشان داد که تنها پرچمدار سرافراز حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است و امیدواریم این حادثه منجر به بیداری دیگر کشورهای جهان و به ویژه کشورهای اسلامی منطقه از خواب غفلت شده و حقانیت فلسطین را پدیدار کند.

 جامعه جوانان و ورزشکاران کردستان ضمن محکومیت این اقدام نابخردانه از سوی سران خونخوار این رژیم ددمنش اعلام می دارند تا رهایی کامل سرزمین فلسطین و قدس شریف به دست مجاهدین فلسطینی در کنار این ملت مظلوم خواهیم ایستاد.

کد خبر 1730111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha