نمایشگاه عکس طوفان الاقصی در جنوب کرمان بر پا می شود

اسماعیل نیک نفس گفت: قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در نظر دارد در این هفته نمایشگاه عکس طوفان الاقصی را در سطح جنوب کرمان بر پا کند.

اسماعیل نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در نظر دارد در این هفته نمایشگاه عکس طوفان الاقصی را در سطح جنوب کرمان بر پا کند.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان افزود: در این نمایشگاه ۲۰ تصویر از تصاویر عملیات طوفان الاقصی و همچنین جنایات رژیم صهیونسیتی در کشتار کودکان و زنان غزه به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به این که نمایشگاه طوفان الاقصی به صورت سیار بر پا می شود، بیان کرد: این نمایشگاه در میادین اصلی، مدارس و دانشگاه های شهر جیرفت و در دیگر شهرهای جنوبی کرمان بر پا خواهد شد.

نیک نفس هدف از برپایی نمایشگاه طوفان الاقصی را به تصویر کشیدن جنایات رژیم صهیونسیتی برشمرد و ابراز کرد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان اظهار کرد: این نمایشگاه تلنگری است تا مردم بدانند حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها مادی و نظامی نیست بلکه می توان از طریق رسانه و فضای مجازی جنایات رژیم صهیونسیتی را تبیین کرد.

وی تصریح کرد: امروز رسانه های یهودی و غربی با وارونه جلوه دادن جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه به دنبال تحریف حقایق این جنایت جنگی هستند و می خواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

نیک نفس عنوان کرد: امروز در کنار کمک های مالی می توانیم هر یک از ما فضای مجازی را به فضایی برای جهاد تبیین جنایات رژیم صهیونسیتی تبدیل کنیم.

کد خبر 1730153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha