اعزام ۱۶۰دانش آموز دختر ساروی به مناطق عملیاتی جنوب

سرهنگ شریفی گفت: تعداد۱۶۰ نفر از دانش آموزان بسیجی دختر از سطح مدارس شهرستان ساری در قالب چهار کاروان به اردوی فرهنگی تربیتی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی-فرمانده سپاه ساری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای غزه و حمایت از آرمان آزادی قدس شریف با بیان اینکه راهیان نور عملیات فرهنگی برای مصونیت نوجوانان و جوانان در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب محسوب می شود، اظهار کرد: هرساله این اردوها با هدف معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و معرفی شهدا به عنوان قهرمانان واقعی این مرز و بوم برگزار می شود.

وی از اعزام ۱۶۰ نفر دانش آموزان بسیجی دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: حضور نسل های جدید از فرزندان انقلاب در مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان ها و آثار بجا مانده از دوران دفاع مقدس زمینه انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را فراهم می آورد.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه این دانش آموزان از سطح مدارس شهرستان ساری در قالب۴کاروان به این اردوی فرهنگی اعزام می شوند، خاطرنشان شد: این اردو با رعایت تمامی تمهیدات ایمنی و تامینی و با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ناحیه ۲به مدت ۵ روز از تاریخ هفتم آبان با برگزاری آیین بدرقه در حسینیه عاشقان کربلا آغاز خواهد شد.
وی یادآورشد: زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، حضور و اسکان در اردوگاه شهید بلباسی، شرکت در رزمایش فرهنگی اردوگاه شهید باکری خرمشهر، بازدید از سد کرخه در اندیمشک، بازدید از یادمان های فتح المبین، هفت تپه، شلمچه، اروندکنار و یادمان عملیاتی والفجرهشت از برنامه های فرهنگی این اردو خواهد بود.

کد خبر 1730182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha