آموزش و پرورش نیازمند ابزارهای نوین آموزشی است

موسوی نژاد گفت: آموزش و پرورش باید آرام آرام خود را به شیوه های نوین آموزشی و وسایل نو و به روز تجهیز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد امروز (۲ آبان) در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه برکت شهدای معلم شهرستان بشرویه اظهار کرد: در خصوص فضای آموزشی شهرستان های خراسان جنوبی نسبت به میانگین کشوری جایگاه بهتری داریم و به تبع آن شهرستان بشرویه هم از نیروی انسانی و فضای آموزشی و امکانات از جایگاه خوب و مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه توجه و دغدغه مدیران و اولیای دانش آموزان برای آینده فرزندانشان سبب شده تا ما جایگاه مطلوبی در خصوص فضای آموزشی داشته باشیم، افزود: گرچه با توجه به کمبودها و ضعف هایی در ساختارهای آموزشی با توجه به افزایش تعداد دانش آموزان، اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است اما باید اذعان کنیم که آموزش و پرورش استان نسبت به دیگر استان های کشور در سطح مطلوبی است.

موسوی نژاد افزود: افتخار ما این است که در خطه کویری و در فقر مراتع و آب و هوایی قرار داریم اما سرآمدان علم، ادب و اخلاق و فرهیختگان زیادی در استان و بشرویه داریم که همانند اختران آسمانی فروزنده هستند.

وی ادامه داد: هرچقدر بتوانیم زمینه های مادی آموزش و پرورش را برای دانش آموزان تقویت کنیم، خروجی ها و برداشت های اخلاقی و آموزشی بهتری خواهیم داشت چراکه شیوه های آموزش نوین به وسایل نو و به روز نیاز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ما نمی توانیم در عصر فعلی، بر اساس لوازم آموزشی قرن های گذشته به دانش آموزان آموزش دهیم، گفت: این تحول آموزشی را باید آغاز و آرام آرام به آن بپردازیم تا آموزش و پرورش ما هر روز؛ به روزتر، جامع تر و کامل تر شود.

گفتنی است، مدرسه ۶ کلاسه برکت شهدای معلم بشرویه با اعتباری بیش از ۶۷ میلیارد ریال با زیربنای ۵۱۸ متر مربع و محوطه سازی ۷۰۰ مترمربع با حضور خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مسئولین استانی و محلی به بهره برداری رسید.

کد خبر 1730231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha