میدان شهید سلیمانی میعادگاه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه

خداداد امینی روش گفت: امسال راهپیمایی ساعت ۸ صبح از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود و تا چهار راه بسیج (فرمانداری) ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان ماه در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

خداداد امینی روش در این نشست، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم ۱۳ آبان ماه باید باشکوه برگزار شود و این مهم نیازمند همراهی و همکاری همه نهادها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: در کنار برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه باید تدابیری اندیشیده شود تا در مدارس، دانشگاه ها با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه، سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان وقایع ۱۳ آبان ماه تبیین شود.

وی اظهار کرد: یکی از راه های جهاد تبیین تولید محتوا است و باید در روزهای منتهی به ۱۳ آبان ماه محتواهایی با این مضمون تولید و در فضای مجازی منتشر شود.

امینی روش عنوان کرد: در آستانه ورود به روز دانش آموز باید فضاسازی تبلیغی و میدانی در سطح شهرستان انجام شود و ائمه جمعه شهر و بخش ها نیز از طریق تریبون نماز جمعه بزرگداشت این روز تاریخی را یاد آور شوند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی ساعت ۸ صبح از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود و تا چهار راه بسیج (فرمانداری) ادامه می یابد.

کد خبر 1730233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha