احداث ۵۴ درصد مدارس با مشارکت خیرین طی مهرماه

خان محمدی با اشاره به اینکه ۵۴ درصد از مدارسی که در مهرماه امسال به بهره برداری رسیده با مشارکت خیرین انجام شده است، گفت: مدرسه خیرساز بیانگر ایثار، گذشت، شجاعت، مهربانی و عدم منفعت طلبی شخصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حمیدرضا خان محمدی عصر امروز (۲ آبان) در مراسم افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه حاج مصطفی شرفی در فردوس اظهار داشت: خیرین نقش مهمی را در توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه ۵۴ درصد از مدارسی که در مهرماه امسال به بهره برداری رسیده با مشارکت خیرین انجام شده است، گفت: مدرسه خیر ساز بیانگر ایثار، گذشت، شجاعت، مهربانی و عدم منفعت طلبی شخصی است.

وی ادامه داد: این فرهنگ بخشش از سنین کودکی در جان آنان شکل می گیرد و امیدواریم شاهد ساخت مدارس بیشتر به همت خیرین در این منطقه باشیم.

خان محمدی با بیان اینکه روح مبارزه و استکبارستیزی در بین جوانان ما جریان دارد، افزود: ایمان جوانان در همین مدارس شکل می گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارامیدواری کرد: هر چه زودتر این رژیم منحوس از جهان هستی حذف شود و مردم فلسطین به سرزمین خود بازگردند.

کد خبر 1730259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha