50 سری لوازم خانگی به سیل‌زدگان آستارا اهدا شد

سردار دامغانی گفت: 50 سری لوزام خانگی به ارزش سه میلیارد تومان به سیل‌زدگان آستارا اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار پاسدار حمید دامغانی امروز(سه‌شنبه، آبان) در حاشیه اهدای لوازم خانگی به سیل‌زدگان آستارا در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: در سیل اخیر آستارا سپاه نیز در کنار سایر دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم  و سیل‌زدگان قدم‌های خوبی برداشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه مردم این را بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آنها است و خدمت به آنان را وظیفه خود می‌داند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مسئولین کشوری و استانی پیگیر مشکلات سیل‌زدگان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا زندگی مردم به روال عادی برگردد.

وی از اهدای 50 سری لوزام خانگی به ارزش سه میلیارد تومان به سیل‌زدگان در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: اقلامی که به سیل‌زدگان اهدا شد شامل یخچال، اجاق‌گاز، لباس‌شویی، فرش، موکت و ... بود که به همت سپاه و با مشارکت خیرین تهیه شده بود.

سردار دامغانی گفت: اهدای لوازم خانگی به سیل‌زدگان مرحله اول بود و این کمک‌ها به سیل‌زدگان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان‌کرد: مسئولان مدیریت بحران استان گیلان پیگیر خسارت‌های وارده به سیل‌زدگان باشند تا خسارت‌ها پرداخت و مشکلات مردم برطرف شود.

گفتنی است، پس از تحویل لوازم خانگی به سیل‌زدگان فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه تعدادی از مسئولین محلی در روستای کوته‌کومه بخش لوندویل بندر آستارا حضور و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این منطقه، طرح آبخیزداری و احداث دیواره حفاظتی(گابیون‌بندی) این روستا را که به همت سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی پهنه‌ای غرب گیلان به طول 800 متر و هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان اجرا شده بود را افتتاح کرد.

کد خبر 1730260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha