لزوم توجه به اشتغال و امرارمعاش در روستا

استاندار خراسان رضوی گفت: در روستا نیز امرارمعاش مهم است و باید در همه جا محقق شود لذا اشتغال و امرارمعاش در روستا اهمیت دارد. برای بهبود آن نیز به تامین و گسترش زیرساخت‌ها نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یعقوبعلی نظری در جمع دهیاران بخش باجگیران شهرستان قوچان اظهارکرد: بنا شد طرح تحول روستایی را دهیاران در دستورکار قرار دهند. این موضوع بسیار مهم باید همیشه مدنظر باشد که هر تغییر و تحول و ارتقایی باید به صورت درون‌زا صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به آیات قرآن ما نیز اعتقاد داریم که روستاها با توجه به اینکه واحد تولیدی، توزیعی و اساس و پایه کار است بسیار حائز اهمیت بوده و خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی افزود: در روستا نیز امرارمعاش مهم است و باید در همه جا محقق شود لذا اشتغال و امرارمعاش در روستا اهمیت دارد. برای گسترش آن نیز به تامین و گسترش زیرساخت نیاز داریم که باید با همکاری مردم و حاکمیت صورت بگیرد.

نظری خاطرنشان کرد: پیشرفت روستا نیازمند دهیار بوده و نقش دهیار حائز اهمیت است، دهیار نقش بسیج‌کنندگی روستا را دارد و حاکمیت نیز به او کمک می‌کند.

به گفته وی، در این دیدارها گفت‌وگوی مشترک داریم که از طرح تحول روستاها و اقدامات دهیاران مطلع شویم، خوشبختانه در سطح روستاهای استان دهیاران اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

پایان پیام/

کد خبر 1730273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha