مقاومت مردم سربلند فلسطین و غزه زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم سربلند فلسطین و غزه در برابر رژیم منحوس اسرائیل واقعا سربلند و مردانه پای کار ایستاده اند و به یک عبارتی به لطف خدا زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در خصوص اتفاقات رخ داده در فلسطین و غزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: هجوم وحشیانه رژیم اشغالگر و جنایت های بی سابقه و حمله به بیمارستان، بازار و مکان های محل تجمع و حمله به بیمارستان و منبع آبی که بچه ها جمع شده بودند، اصلا قابل توجیه نیست و این اقدام وحشیانه غیر از این رژیم اشغالگر، خونریزها و داعش از دست کسی بر نمی آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این رژیم غاصب سال ها سوار با یک هولوکاست دروغین بر گورده اروپا و بقیه مردم دنیا بودند و الان خودشان همان هولوکاست دروغین را در سرزمین مردم مظلوم پیاده کرده و ظلم می کنند و خون می ریزند.

وی ادامه داد: آنها با محاصره غذایی و دارویی و ایجاد اتفاقات بد در بیمارستان های آنجا سختی های بسیاری را به مردم فلسطین وارد می کنند اما مردم سربلند فلسطین و غزه واقعا سربلند و مردانه پای کار ایستاده اند و به یک عبارتی اینها به لطف خدا زمینه سازی ظهور را دارند انجام می دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وظیفه سنگین بر دوش مردم فلسطین و غزه، گفت: مردم فلسطین و غزه خودشان متوجه این مطلب هم هستند و در حال زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) هستند و آن بیداری مورد نیاز را با این سختی، مشکلات و مشقات برای تشریف فرمایی حضرت قائم(عج) و ظهور آن منجی کل بین مردم دنیا فراهم می کنند.

وی اظهارداشت: غیر از خون پاک این مردم مظلوم چیز دیگری نمی تواند آن بیداری را ایجاد کند و به سرعت این بیداری به همه کشورها و همه مردم دنیا در حال رسیدن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: فراتر از شیعیان و مسلمانان و جبهه مقاومت و ادیان، همه مردم دنیا در حال بیدار شدن هستند و به سمت فلسطین و مقاومت می آیند و از کفری بیزاری می جویند.

وی با بیان اینکه با ظهور امام زمان (عج) بهترین و بدترین مردم می مانند، گفت: این بدترین ها در حال بیدار کردن مردم دنیا نسبت به بدترین های تاریخ هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: فلسطین مردانه پای کار ایستاده و جبهه مقاومت منتظر وقت موعودش است که ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ما هم در این راستا یک وظایفی داریم، گفت: حالا در جنگ سخت نمی توانیم وارد شویم و آنجا برویم و وارد پیکار شویم و حق این مردم مظلوم را از آن غاصبان بگیریم اما چند کار می توان انجام داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: کاری که از دست ما بر می آید در چند بخش است، یکی بحث توسل و ادعیه و خواسته هایی که از درگاه باریتعالی و ائمه(ع) است که خداوند متعال و اهل بیت (ع) یک لطفی کرده و  یک گشایشی کنند تا زودتر به نتیجه برسد و سختی بر مردم مظلوم فلسطین هموارتر شود و آن رژیم منحوس زودتر خسته شود و از پا درآید.

وی ادامه داد: با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات و سایر نهادهای انقلابی برنامه هایی مثل دعای توسل، دعاهای بعد از نمازها، امن یجیب ها در مساجد و حسینیه ها و هیئت ها و مجامع مذهبی برگزار یم شود تا این جریان نابودی اسرائیل و استکبارات جهانی و خونریزهای ظالم تریع یابد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مسئله روشنگری، گفت: باید در این راستا روشنگری در بستر رسانه، منبرها، کتاب ها، مقالات، رسانه ملی در داخل کشور انجام شود.

وی از توزیع تعدادی کتاب در مورد فلسطین در کانون ها و مساجد استان خبر  داد و افزود: با توزیع این کتاب ها در بین مردم برای روشنگری این مسئله اقدام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: همچنین تجمعاتی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی و بسیج در راستای بحث روشنگری و اعلام انزجار انجام خواهد شد.

وی، روشنگری در بخش کتاب، منبر و هماهنگی با امامان مساجد، منبری ها و وعاظ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی و بقیه ستادها و نهادها و هماهنگی مساجد برای حضور در تجمعات و اعلام انزجار از این رژیم منحوس از دیگر اقداماتی است که در برنامه قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی اظهارامیدواری کرد: با ظهور امام زمان (عج) و پیروزی شیرین مردم فسلطین هم اتفاق بیفتند عدالت جهانی و حکومت جهانی برپا شود.

کد خبر 1730345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha