انقلاب اسلامی طلوع اندیشه ولایت بود

حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلوع اندیشه ولایت بود، گفت : این انقلاب حرف ها برای گفتن دارد و آینده جدید را طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی امروز ( چهارشنبه ۳ آبان ) در مراسم طرح ملی اعتلا که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار شد اظهار داشت: دشمنان اسلام درصدد بودند که نام خدا را از روی زمین بردارند اما نتوانستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه با وجود معمار کبیر انقلاب توطئه های شوم دشمنان نقش برآب شد گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب ظهور و اهل بیت ( ع) است.


وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی طلوع اندیشه ولایت بود، حرف ها برای گفتن دارد و آینده جدید را طراحی کرده است.

حجت الاسلام صفوی افزود: انسان بدون توجه به خدا و معنویت با علم آموزی خوی وحشی داشته و وحشی ترین حیوان روی زمین خواهد شد، با تولید علم به جان انسان ها می افتد.‌


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نقطه تحولات هستی خود انسان است افزود: دانشگاه آزاد با برپایی چنین طرحهای در جهت آگاهی بخشی جامعه با اهداف انقلاب اسلامی گامهای موثری بر می دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.‌

حجت الاسلام صفوی گفت:امروز بیش از پیش جامعه به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در حوزه های مختلف نیازمند است.


وی اظهار کرد: در راستای ظهور امام زمان ( ع ) برنامه ریزی کنید و جامعه را برای ظهور آقا مهیا کنید.

کد خبر 1730348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha