مهم ترین تحولات نوزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی

حمله به پایگاه نظامی «رعیم» با موشک توسط مقاومت فلسطین از جمله مهم ترین تحولات نوزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، مهمترین تحولات نوزدهمین روز عملیات (طوفان الاقصی) که توسط مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر اسرائیل آغاز شد، بدین شرح است:

-مقاومت فلسطین در چارچوب عملیات طوفان الاقصی، نیروهای اشغالگر اسرائیل را در پایگاه نظامی «رعیم» با رگبار موشکی هدف قرار داد.

-وزارت بهداشت فلسطین: بر اثر تجاوزات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه که برای نوزدهمین روز ، تعداد شهدا به 6055 نفر از جمله 2400 کودک رسید.

-رسانه های فلسطینی: از شب گذشته تا بامداد امروز در نتیجه بمباران چندین منطقه در نوار غزه توسط جنگنده های اشغالگر اسرائیل ،98 شهید شدند.

-رسانه های فلسطینی: در نتیجه بمباران منازل فلسطینیان  در منطقه الهوجا در شهر جبالیا و تل الهوا در جنوب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و قیزان النجار در خان یونس توسط جنگنده های اشغالگر اسرائیلی، 16 فلسطینی شهید شدند.

-رسانه‌ های فلسطینی: بر اثر بمباران خانه‌ای در خیابان” الهوجا ” در شمال نوار غزه توسط جنگنده های اشغالگر اسرائیلی 2 فلسطینی از جمله یک کودک شهید شدند.

– رسانه های فلسطینی: شهدا و مجروحان در بمباران خانه ای در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه توسط جنگنده های اشغالگر اسرائیلی.

کد خبر 1730355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha