کمک 1.5 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به غزه

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: مردم نوعدوست و نیکوکار خراسان شمالی تا به امروز یک میلیارد و 580 میلیون ریال به مردم غزه کمک کردند.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همزمان با آغاز جنایت اسرائیلی ها در بمباران بیمارستان المعمدانی شهر غزه ، کمیته امداد اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین نمود.

 وی خاطرنشان کرد: این میزان کمک ها در روز پنج شنبه و جمعه گذشته و از طریق برپایی پایگاه در محل های برگزاری نمازجمعه در شهرستانهای استان، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سطح استان جمع آوری شده است.

 الهی راد عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی آماده دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های عزیز به مردم مظلوم فلسطین ...

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

الهی راد اضافه کرد: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: جنایتی که در حمله رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه صورت گرفت، برای مسلمانان و هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیرقابل تحمل است.

کد خبر 1730435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha