ارائه مشاوره های رایگان حقوقی در مسجد آیت الله ذوالانوار شیراز

میز خدمت کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برای ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مسجد آیت الله ذوالانوار شیراز برپا شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در قالب طرح "یک‌ مسجد یک وکیل" میز خدمت را با حضور وکلا و کارشناسان رسمی مرکز در مساجد راه‌اندازی کرده است.

این طرح که در مسجد آیت الله ذوالانوار شیراز برگزار شد، با حضور کارشناسان، وکلا و مشاوران حقوقی به سوالات حقوقی اهالی مسجد و محله خدمات رایگان ارائه شد.

به گزارش شبستان، رئیس، معاونان، وکلا و کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در این میزهای خدمت حضوری فعال دارند و نسبت به ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان شهروندان اقدام می‌کنند.

گفتنی است؛ این اقدام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه جدای از خدمات حقوقی معاضدتی و رایگان است که بر اساس قانون تکلیفی برای این نهاد حقوقی محسوب می‌شود.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در یک اعلام قبلی گفته بود؛ ۳۱ هزار وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه بیش از ۲ میلیون خدمت حقوقی بدون مزد طی دو سال در سراسر کشور ارائه داده است.

کد خبر 1730466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha