رویش دختران حاج قاسم از خیر و برکات شهادت شهید سلیمانی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت:رویش دختران حاج قاسم یکی از خیر و برکات شهادت شهید سلیمانی است که امیدواریم باعث خیر و برکت و تقویت مکتب حاج قاسم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۴ آبان ماه) همایش دختران حاج قاسم شرق و جنوب استان کرمان در سالن فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این همایش، ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، گفت: این بانوی گرامی الگوی بسیار خوبی برای همه دختران به‌ ویژه دختران حاج قاسم است.

امام جمعه جیرفت افزود: هجرت تاریخی، سرنوشت ساز و تمدن ساز حضرت معصومه (س) به منظور دفاع از ولایت و امامت بوده است و رحلت ایشان در شهر قم منشا پیدایش پر خیر و برکت حوزه علمیه قم شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، تربیت یافته حوزه علمیه قم است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی از دستاوردهای هجرت تاریخی حضرت معصومه (س) است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: در جوار مرقد این بانوی آسمانی، حوزه علمیه تشکیل شد، امام خمینی (ره) در این حوزه پرورش یافت و انقلاب اسلامی به وجود آمد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز همه ما بر سر سفره انقلاب اسلامی نشسته ایم، عنوان کرد: شاید در جهان هیچ کشوری مثل کشور ما از چنین استقلالی برخوردار نباشد که همه ارکان نظام از روستا تا بالاترین رکن نظام یعنی ولی فقیه توسط مردم انتخاب شوند و مردم در سرنوشت خودشان نقش داشته باشند.

وی با اشاره به این که کشور ما هیچ گونه وابستگی به شرق و غرب ندارد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت با ایستادگی، بصیرت، صبر و استقامت غرب، اروپا و آمریکا را متحیر و سرگردان کرده است.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اقدامی که جبهه مقاومت و حماس در عملیات طوفان الاقصی انجام دادند، آنچنان زلزله ای در اسرائیل غاصب ایجاد کرده، زیرساخت های آن را نابود کرد و اعتبارش ادعایی آن را از بین برد که به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: گر چه این رژیم جعلی به کشتار مردم مخصوصا زنان و کودکان بی گناه غزه روی آورده اما عملیات طوفان الاقصی حماس و جبهه مقاومت آنچنان ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونسیتی وارد کرد که به هیچ وجه قابل جبران نیست.

وی بیان کرد: با صبر، بردباری، حرکت حماسی و انقلابی، هوشیاری و بیداری مردم بزودی غزه پیروز می شود  همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ پیروزی از آن غزه است و اسراییل نابود شدنی است و در حال حاضر آثار نابودی آن هم نمایان است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: اقدامات شجاعانه حماس از یک سو و حملات رژیم جعلی اسرائیل از سوی دیگر بازتاب جهانی داشت و جهانیان این دفاع جانانه حماس را تحسین کردند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رسانه های صهیونسیتی و حامیان آن در تلاش هستند تا حماس را مقصر راه اندازی این جنگ جلوه دهند، عنوان کرد: بیش از ۷۵ سال است که اسراییل به مردم غزه حمله می کند آنها را می کشد، به مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جسارت می کند.

وی با اشاره به این که هر عقل و منطقی و حقوقدانی حق می دهد که مردم غزه و فلسطین از خودشان دفاع کنند، ابراز کرد: این حق قانونی، شرعی و عقلی مردم فلسطین و غزه است که بعد از گذشت ۷ دهه از ظلم و ستم رژیم صهیونسیتی از خودشان دفاع کنند.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: پویش دختران حاج قاسم یکی از مصادیق سخن حکیمانه رهبر انقلاب است که فرمودند: شهادت حاج قاسم بیش از حیاتش برای دشمن تهدید و باعث وحشت است و برای ما خیر و برکت دارد.

امام جمعه جیرفت گفت: رویش دختران حاج قاسم یکی از خیر و برکات شهادت شهید سلیمانی است که امیدواریم باعث خیر و برکت و تقویت مکتب حاج قاسم شود.

گفتنی است؛ این همایش ۲ روزه با حضور شرکت کنندگانی از شرق و جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت در حال برگزاری است.

کد خبر 1730471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha