ورود بیش از ۱۰۰ نفر از شرق و جنوب کرمان به جریان دختران حاج قاسم

حجت الاسلام سعید شهابی گفت: امروز بیش از ۱۰۰ نفر از شرق و جنوب استان کرمان در این همایش حضور دارند و برای اولین بار است که وارد جریان دختران حاج قاسم شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام سعید شهابی در آیین افتتاح همایش دختران حاج قاسم در جیرفت، گفت: رویداد فرهنگی دختران حاج قاسم همزمان با وفات حضرت معصومه (س) شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: حضرت معصومه (س) جزء چند امامزاده ای است که پس از حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت علی اکبر (ع) از لسان مبارک معصومه (ع) زیارت نامه دارند، این مهم نشان می دهد که یک زن می تواند به جایگاهی برسد امام معصوم (ع) فدایی آن شود.

وی ابراز کرد: امروز دختران حاج قاسم در این همایش گرد هم آمده اند تا ثابت کنند هنوز بانوانی هستند که برای ظهور تلاش می کنند.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به ویژگی خاص همایش دختران حاج قاسم، اظهار کرد: کسانی که در رویدادهای قبلی حاج قاسم شرکت کرده اند اجازه شرکت در رویداد بعدی را ندارند یعنی هر شرکت کننده تنها در یک رویداد می تواند حضور داشته باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: امروز بیش از ۱۰۰ نفر از شرق و جنوب استان کرمان در این همایش حضور دارند و برای اولین بار است که وارد جریان دختران حاج قاسم شده اند.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از یکهزار نفر از دختران نوجوان به جریان حاج قاسم در استان کرمان پیوسته اند و در برنامه های در نظر گرفته شده شرکت می کنند.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به این که ماه آینده همایش دختران حاج قاسم در شمال و غرب استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جریان دختران حاج قاسم یک حرکت رو به پیشرفتی است که توانسته جایگاه خودش را پیدا کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم ویژگی هایی داشت، ابراز کرد: بسیاری از اسطوره ها پس از وفات مردم دور آنها جمع می شوند اما مغناطیس حاج قاسم در زمان حیاتش مردم را جذب خود کرده بود.

وی تصریح کرد: مردم در زمان حیات حاج قاسم را یک اسطوره می دانستند و دور او حلقه می زدند که این ویژگی حاج قاسم به دلیل اخلاص او بود.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به این که شهید سلیمانی هر کاری می کرد برای رضای خدا بود، تاکید کرد: دختران حاج قاسم هم امروز باید پیوسته به دنبال کسب این ویژگی باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: حاج قاسم محبوب بود زیرا جهانی فکر می کرد و امروز نمی توان دختر حاج قاسم بود اما جهانی فکر نکرد.

وی گفت: امروز دختران حاج قاسم جهانی فکر می کنند و این مهم از ویژگی های حاج قاسم است که به ارث گذاشته و امیدواریم دختران حاج قاسم با اخلاص شان در ظهور تاثیرگذار باشند.

کد خبر 1730477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha