بصیرت افزایی راهبرد و رویکرد جهاد تبیین در هفته دانش آموز است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت رشد بصیرت افزایی با هدف تحقق و اجرای راهبرد جهاد تبیین در هفته دانش آموز گفت: روز استکبارستیزی با هدف جهاد تبیین با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ویژه برنامه های محوری هفته استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نگاه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نگاهی توأم با بصیرت افزایی و روشنگری به ویژه برای نوجوانان است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: معرفت افزایی و روشنگری در قالب جهاد تبیین طی برنامه های متنوعی فرهنگی، آموزش و بصیرت افزایی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه دانش آموزان مسجدی انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه بخشی دانش آموزان به جریان استکبار و اهمیت حفظ روحیه استکبارستیزی بیان کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ هرگز نسبت به ملت و کشوری ظلم نکرده است و همواره با روحیه حفظ حریم مرزها و حمایت از مظلومان نام آوازه بوده است.

وی توضیح داد: امروز در جریان وقایع غزه مردم ایران با همان نگاه استکبارستیزی علیه ظلم ها و تعدی های رژیم اسرائیل شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند و با جهاد تبیین مواضع حقیقی استکبار را تبیین می کنند. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی همایش ، سخنرانی های مذهبی، اجرای سرود، مسابقات کتاب و کتابخوانی همچنین اجرای تئاتر آیینی از جمله برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در هفته استکبارستیزی است.

کد خبر 1730511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha