همایش تجلیل از ۵۰۰ موسسه خیریه و تشکل مردمی گلستان برگزار شد

همایش تجلیل از ۵۰۰ موسسه خیریه و تشکل مردمی گلستان امروز (پنجشنبه ۴ آبان) با حضور قائم مقام و معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در گلستان در جامعه المصطفی گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی در این همایش با تشکر از موسسه های خیریه و تشکل های مردمی در کمک به نیازمندان، گفت: این همایش به منظور شناسایی و معرفی الگوهای موفق در ارائه خدمت به نیازمندان و زمینه سازی گسترش هم افزایی گروهای مردمی در فضای خیر و احسان و نهادینه کردن فرهنگ توسعه و همکاری گروه های مردمی در خدمت رسانی برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: تعامل و هم افزایی با موسسات خیریه فعال درحوزه انفاق و احسان و استفاده از ظرفیت آنها یکی از برنامه های کمیته امداد است.

وی، یکی از سیاست های کمیته امداد در حوزه انفاق و احسان را، ترویج این سنت حسنه برای مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد و واگذاری بخشی از اقدامات به دست مردم برشمرد.

بابایی ادامه داد: ایجاد مراکز نیکوکاری محله محور یکی از شاخص های مورد توجه کمیته امداد در چند سال اخیر بوده است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر ۳۶۰ مرکز نیکوکاری دارای مجوز در استان فعالیت می کنند که بیش از ۳۰ هزار پرونده مددجویی به آنها واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان از زحمات خیرین که در ایام کرونا، سیل و مناسبت های مختلف به کمک نیازمندان شتافتند قدردانی کرد و گفت: در این برنامه از همه تشکل ها و موسسات و دستگاه هایی که در بحث احسان و انفاق همکاری داشتند تقدیر خواهد شد و صرفا کمیته امداد ملاک نیست.

کد خبر 1730514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha