جوانان نخبه مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

شیروانی گفت: جوانان نخبه انقلاب اسلامی مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هستند و می‌توانند پیشران خدمت رسانی به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حسینعلی شیروانی در نشست تعاملی با سجاد اکبرپور دارنده یک مدال طلا و سه مدال نقره جهانی در هوش مصنوعی، بیان کرد: جوانان نخبه انقلاب اسلامی مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب هستند و می‌توانند پیشران خدمت رسانی و خدمت گذاری برای توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: جوانان هوشمند و با بصیرت علاوه بر فعالیت های علمی باید در همه میدان های سیاسی، فرهنگی و بین المللی و در عرصه های دین باوری، اخلاق و معنویت نمونه کامل جوان انقلابی بوده و روحیه مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنند.

در ادامه اکبرپور نیز ضمن توجه عملی به منویات مقام معظم رهبری، آمادگی خود را با فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ... در جهت ارتقاء سطح دانش و بینش آحاد مردم به ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان با نیروی انتظامی اعلام کرد.

کد خبر 1730525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha