برنامه ریزی در راستای کنترل تورم و افزایش بی رویه قیمت ها ضروری است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: برنامه ریزی دولت در رابطه با افزایش بی رویه قیمت‌ها و کنترل تورم امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز پنج شنبه (۴ آبان) در دیدار با وحیدی، وزیرکشور که به استان مرکزی سفر کرده بود، ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های دولت در بخش های مختلف گفت: دولت مردمی سیزدهم همواره در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم تلاش کرده است و باید این تلاش ها در جامعه منعکس شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه دولت باید طوری برنامه‌ریزی کند که هزینه مسکن از سبد زندگی مردم خارج شود، افزود: افزایش قیمت اجاره‌ مسکن نارضایتی بخش از مردم را به دنبال داشته است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دولت وظیفه دارد نسبت به افزایش بی رویه قیمت‌ها و کنترل تورم برنامه‌ریزی کند، ادامه داد: این مهم مطالبه مردم است که دولتمردان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

این مقام ارشد استان در ادامه به اهمیت مساله فلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و حمایت از ملت مظلوم این کشور یکی از اولویت‌های ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه تمامی کشورهای اروپایی بر علیه فلسطین و حمایت از اسرائیل متحد شده‌اند، اظهار کرد: همه ملت های مسلمان و آزاده دنیا وظیفه دارند زمینه همکاری و اتحاد با کشورهای همسایه در حمایت از فلسطین را فراهم کنیم.

کد خبر 1730542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha