آثار راه‌ یافته به سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

احمدی با اشاره به پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره گفت: از مجموع ۱۸ اثر متقاضی، ۱۰ نمایش به مرحله نهایی و رقابتی جشنواره سی و پنجم راه یافتند.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: شورای بازبینی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی متشکل از سعید جوانبخت، جواد ایزددوست و جلال نجفی چالشتری، ۱۰ اثر نمایشی را بدون در نظر گرفتن اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره انتخاب کردند.
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مرحله بازبینی آثار از یکم تا سوم آبان در شهر های شهرکرد، فارسان و بروجن انجام شد، تصریح کرد: در پایان این مرحله، چهار اثر نمایشی از شهرستان شهرکرد و سه اثر نمایشی از شهرستان بروجن و همچنین از شهرستان‌های فارسان، کیار و فرخشهر هر کدام یک اثر موفق به راه‌یابی به بخش نهایی شد.
احمدی اظهار داشت: از شهرستان شهرکرد، نمایش‌های «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی» به کارگردانی مهدی جعفری و مریم سلیمانی، «حریر و ماهیگیر» به کارگردانی آزاده سعیدی، «دیوار» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی و «هشت» (برانکو بارینچو) به کارگردانی سارا شمس در مرحله نهایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان به روی صحنه می‌روند.
وی از نمایش «زاغ‌ها» به کارگردانی علیرضا فرهنگ، «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» به کارگردانی حسین وکیلی و «آخرین حکایت فرهاد» به کارگردانی سروش ضیاء به عنوان سه اثر شهرستان بروجن نام برد که توانستند با جلب نظر موافق شورای بازبینی به مرحله نهایی راه یابند.
دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری نمایش «تکرار» به کارگردانی امیرمحمد اسدی را اثر راه‌یافته به مرحله نهایی از شهرستان فارسان بیان کرد و افزود: «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی از شهرستان کیار و «مجلس سوگواری داریوس» به کارگردانی محمدامین مهدیان از شهرستان فرخشهر هم برای رقابت در مرحله پایانی جشنواره سی و پنجم حضور دارند.
سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به عنوان باسابقه‌ترین جشنواره و مهم‌ترین رویداد در حوزه تئاتر استان ۱۵ تا ۱۸ آبان امسال برگزار می‌شود.
کد خبر 1730553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha