برگزیدگان مسابقه فرهنگی آموزشی «نه به مصرف مواد مخدر » در آران و بیدگل مشخص شدند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از داوری آثار دریافتی مسابقه فرهنگی آموزشی «چگونگی نه به مصرف مواد مخدر » خبر داد.

روح الله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله داوری مسابقه فرهنگی آموزشی دلنوشته و نقاشی با عنوان «چگونگی نه به مصرف مواد مخدر» ویژه دانش آموزان در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه نوبت اول(دختر و پسر)؛ به همت پلیس مواد مخدر و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بهزیستی، ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر، شهرداری و هیئت رزمندگان اسلام برگزار شده بود.

قربانی ادامه داد: این رقابت با استقبال بی نظیر دانش آموزان مقطع ابتدائی و متوسطه اول شهرستان آران و بیدگل همراه بود و هیئت داوران پس از کارشناسی؛ بهترین آثار و برداشت ها را انتخاب کرد.

وی با تقدیر از استقبال خوب دانش آموزان و همراهی و همکاری مدارس افزود: برنامه های آموزش آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد علاوه بر استعدادیابی دانش آموزان؛ باعث افزایش آگاهی و نگرش منفی در افراد شده واین نگرش قابل تبدیل به رفتار و در نتیجه عملکردی است که به ارتقای سلامت فرد و جامعه کمک می کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: قرار است ۱۱۰ نفر از صاحبان بهترین آثار در مراسمی با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل شوند.

برگزیدگان مسابقه فرهنگی آموزشی «نه به مصرف مواد مخدر » در آران و بیدگل مشخص شدند

کد خبر 1730576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha