اسلام‌هراسی راهبرد دشمن علیه مسلمانان است

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه برای دشمن شیعه و سنی فرقی با هم ندارند، گفت: دشمن تلاش می‌کند ریشه اسلام را بسوزاند و بیشتر از همه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان توطئه و خیانت کردند.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین اظهارکرد: امروز امپراطوری خبری در اختیار دشمنان است و جای جلاد و شهید را هم به راحتی عوض می‌کنند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان قرآن کریم را نسخه شفابخش بشریت دانست که یکسری دستورالعمل در بعد شخصی، خانوادگی و اجتماع و همچنین برای جهانی شدن اسلام برنامه دارد.

وی افزود: دین اسلام نسبت به دشمن اهل مذاکره، تفاهم و حتی پیمان بستن است اما تا زمانی که علیه مسلمانان دست به خلافی نزنند؛ در این صورت طبق قرآن باید به سختی با آنان برخورد کرد.

حجت‌الاسلام دیلم ادامه داد: اگر فقط نماز و قرآن بخوانیم دشمن با ما کاری ندارد اتفاقا شاید پول هم بدهد که مساجد زیباتر شود و عده ای هم‌ نماز بخوانند. امروزه اندیشه وهابیت و دیگران اولویت خود را جابه جا کردند؛ این در حالی است مسئله قدس و فلسطین طبق فرمایش امام خمینی (ره)، مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است.

وی با بیان اینکه برای دشمن شیعه و سنی فرقی با هم ندارند، گفت: دشمن تلاش می‌کند ریشه اسلام را بسوزاند و بیشتر از همه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان توطئه و خیانت کردند. امروز کار به جایی رسیده که خود یهودی‌ها هم علیه صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان، اسلام هراسی را راهبرد دشمن دانست و اضافه کرد: دشمنان نشستند و برنامه ریزی کردند و خودشان حادثه ۱۱ سپتامبر را رقم زدند تا اسلام هراسی راه بیندازند. ایجاد داعش دیگر توطئه دشمنان علیه مسلمانان بود. تقابل بین مسیحیت با مسلمانان از اهداف بعدی دشمنان بود. استقرار یهودیان صهیونیست در فلسطین بزرگترین توطئه انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها علیه ملت‌های مسلمان بود.

وی گفت: می‌خواهند مردم، غزه را ترک‌ کنند تا آنها بر این منطقه مسلط شوند. آنان خود را نژاد برتر می‌دانند و تمام طرح‌های آنها از نیل تا فرات و تمامی مبانی صهیونیست‌ها، تفکر ناسیونالیستی شدیدی دارند. باید از برخی که در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند پرسید غیرت دینی و مذهبی شما کجاست که علیه صهیونیست‌ها اعلام نظر و موضع نمی‌کنید؟ حالا در نماز جمعه می‌گویند که دو کشور تشکیل شود.

حجت‌الاسلام دیلم بیان کرد: فرهنگ قرآن این است که با ظالمان مبارزه می‌کند و در کنار مظلومان است و ما همواره در کنار ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین هستیم.

کد خبر 1730577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha