مسئولان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند

امام جمعه اندیمشک گفت: انتظار داریم انگیزه تمامی مسئولان در راستای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ضرورت دارد از ظرفیت ادارات جهت پیشبرد امر به معروف و نهی از منکر استفاده بیشتری شود.

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک، در زمینه‌هایی همچون عفاف و حجاب باید خودمان را مقصر بدانیم و تلاش بیشتری داشته باشیم افزود: لازم است در حوزه‌های مدیریتی هر کسی باید خود را مکلف و موظف بداند.

وی بیان کرد: انتظار داریم انگیزه تمامی مسئولان در راستای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر افزایش یابد.

علیرضا ایمانی، نیز ضمن اشاره به همکاری قابل قبول مدیران دانشگاه‌های اندیمشک با ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه‌ها برنامه‌ها و اقدامات خوبی در جهت روشنگری برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران مدارس با این ستاد همکاری بیشتری داشته باشند و در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: با مدیرانی که نسبت به عفاف و حجاب بی توجه هستند و ترک فعل می‌کنند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

یوسف زمانی‌اصل، هم با تأکید بر لزوم ترغیب جوانان و نوجوانان به معنویت و اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل‌های جدید با ارزش‌ها ادامه داد: مصوبات این جلسه باید با مشارکت همه ادارات به طور دقیق اجرا شود.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، یاد آور شد: حجاب و عفاف در واقع مصونیت است و باید برای ترویج فرهنگ حجاب به عنوان فرهنگ برتر تلاش شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1730581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha