رهبران مقاومت به جنایات اسرائیل پاسخ دهند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حادثه غم انگیز کشتار مردم غزه گفت: رهبران مقاومت باید به جنایات اسرائیل پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آّباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(5آبان)، در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: عرصه انتخابات محل حضور افرادی است که اعتقاد قلبی و عملی به خدا، نظام و انقلاب دارند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه داوطلبان اعتقاد کامل به نظام و انقلاب داشته و به ارزش ها پایبند باشند، افزود: داوطلبان باید توانمندی لازم را در قبول مسئولیت داشته باشند همچنین چنانچه امکان کسب آرا برای آنها وجود دارد وارد صحنه شوند.

وی در ادامه به حادثه غم انگیز کشتار مردم غزه اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال اخیر مردم فلسطین را تحت ظلم قرار داده است و نه تنها با چریک‌ها بلکه حتی با مردم عادی نیز مشکل داشته و همواره قتل عام کرده است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رزمندگان فلسطین به سطوح آمده و دست به کار بزرگی زدند که بدون شک پیروز میدان و رژیم صهیونیستی که مدعی بود حرکت پرندگان را نیز رصد می‌کند غافلگیر رزمندگان فلسطین شد.

وی با بیان اینکه فلسطینی ها پیروز عرصه اطلاعاتی هستند، گفت: رزمندگان فلسطین در مرحله اول نظامیان صهیونیستی را اسیر کردند و چند شهر را پس گرفتند که این پیروزی بزرگی برای این رزمندگان است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رزمندگان فلسطینی به پیروزی رسانه‌ای نیز دست یافتند و توانستند در برابر امپراطور رسانه‌ای به دنیا نشان دهند مردم فلسطین مظلوم واقع شده‌اند.

امام جمعه بروجرد گفت: بمباران مراکزی مانند بیمارستان، مدارس و مناطق مسکونی غزه نشانه ضعف و زبونی اسرائیل است زیرا قدرت مقابله در میدان نبرد با رزمندگان فلسطینی را ندارد و رهبران مقاومت باید به جنایات اسراییل پاسخ دهند.

کد خبر 1730607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha