ایمان مردم غزه عامل پیروزی آنها در برابر رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود / ایران اسلامی سرشار از جوانانی همانند شهید فهمیده است

امام جمعه آبادان وجود ایمان در مردم غزه را عامل پیروزی آنها در برابر رژیم غاصب اسرائیل دانست و گفت: وقتی ایمان در یک کشور وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی شکست دادن آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آبادان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۵ آبان‌ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل در غزه اظهار کرد: آمریکا و غرب و هم‌پیمانان آنها حامی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستند. آنها با تبلیغات خود حماس را گروه تروریستی عنوان می کنند در صورتی که خود مرتکب جنایات ضد بشری در غزه شده‌اند.

خطیب نماز جمعه آبادان، افزود: وقتی ایمان در یک کشور وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی شکست دادن آن را ندارد.

وی تصریح کرد: امروز این ایمان در درون مردم مظلوم غزه وجود دارد و موج می زند.

حجت الاسلام غبیشاوی، به محاصره مردم غزه از زمین، هوا و دریا نیز اشاره کرد و یاد آور شد: مردم مظلوم غزه در برابر دشمن قسم خورده خود مقاومت می‌کنند و همانگونه که همگان شاهد آن بودیم تاکنون شکست سنگینی را بر صهیونیسم‌ها تحمیل کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه به گواه تحلیلگران، پیروز این جنگ حق بر باطل است، گفت: بی شک شکست رژیم اشغالگر اسرائیل خونخوار در این جنگ قطعی است و برابر با پیروزی تمدن اسلامی بر تمدن غربی خواهد بود.

امام جمعه آبادان، شکست رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائل را شکست سنگین غرب عنوان کرد و ابراز داشت: سال‌های سال آمریکا و کشورهای غربی دم از حقوق بشر زده‌اند؛ آنها کودک‌کشی و قتل عام افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌بینند؟.

وی با اشاره به حضور مقامات آمریکایی و غربی در سرزمین‌های اشغالی، بیان کرد: آنها با آمدن به سرزمین‌های اشغالی سعی در روحیه دادن به سربازان اسرائیلی دارند اما این راهکار برابر ایمان مردم مظلوم غزه بی فایده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه غرورآفرین کوی ذوالفقاری آبادان، خاطر نشان کرد: ۹ آبان ۵۹ در حالی که آبادان از سوی ارتش بعث محاصره شده بود با دلاوری مردم این شهر از محاصره خارج شد اما متاسفانه در تقویم ثبت نشده است.

وی شهید حسین فهمیده را الگوی جوانان ایران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: در مساجد، خانواده و مدارس باید به گونه‌ای الگوسازی شود که جوانان ایران همانند «شهید حسین فهمیده» قهرمان باشند.

خطیب نماز جمعه آبادان، با بیان اینکه دشمنان نظام سال ها با تبلیغات واهی سعی در الگوسازی پوشالی دارند، گفت: دشمنان بدانند که ایران اسلامی سرشار از جوانانی همانند شهید فهمیده است.

انتهای پیام 

کد خبر 1730623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha