امروز فلسطین نیازمند حمایت های همه جانبه معنوی و مادی کشورهای اسلامی است

حجت الاسلام نکونام به مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات بی امان اسرائیل اشاره کرد و گفت: اکنون غزه نیازمند حمایت های همه جانبه معنوی و مادی کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۵ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، تلاش برای وحدت را از مصادیق تقوا خواند و گفت: در برخی مناطق کشور گروهی به دنبال جایگاه مجزا بوده که اوج بی تقوایی است و شیاطین عالم به دنبال تفرقه بین امت ها هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به حملات بی امان صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: این روزها کودکان و زنان غزه در اوج مظلومیت به سر می برند و در مقابل چشم جهانیان ساختمان ها بر سرشان خراب می شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه جهان استکبار از حملات اسرائیل حمایت می کند، اظهار کرد: این اقدامات بی شک با حمایت آمریکاست که مرگ فرزند نامشروع خود را می بیند.

حجت الاسلام نکونام به مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات بی امان اسرائیل اشاره و تصریح کرد: اکنون غزه نیازمند حمایت های همه جانبه معنوی و مادی کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش آموز اشاره و خاطرنشان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله الگوی عجیبی برای نوجوانان است که امام راحل او را رهبر خود خواند و باید آموزش و پرورش چنین نوجوانانی تربیت کند.

کد خبر 1730631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha