معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان گفت: با پایان مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان، ثبت نام 45 داوطلب قطعی شد.

محمد امیدوار، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از مجموع کل داوطلبان، هشت نفر خانم و 37 نفر آقا هستند که 12 نفر دارای مدرک دکترا، 32 نفر کارشناسی ارشد و یک نفر حوزوی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه شیروان، مهرماه امسال ۹۸ متقاضی کاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌ بودند که بالاخره ثبت نام 45 داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی قطعی شد.

امیدوار عنوان کرد: در راستای اجرای قانون انتخابات و از بین ۳۰ نفر معتمد محلی، محمد محمدزاده قانعی، محمد قلی زیارتی، منصور رهی، کریم فروتن، محمد جعفر جعفری، عبدالله نوردل، براتعلی نادری و قربان احمدی‌فر به‌عنوان هشت عضو اصلی انتخاب شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان اضافه کرد: ماشالله شفاهی، علی‌ اکبرعبدی، شهناز همتی، قربانعلی رحمتی و بهرام رضایی به عنوان پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاب شدند.

امیدوار بیان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱  اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در حال آماده سازی است.

وی با تأکید بر بسترسازی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات، اضافه کرد: طبق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه تلاش و اهتمام جدی خود را به کار گیرند و در این راستا بر اساس اصل ۱۵۶ قانونی اساسی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در هر استان تشکیل و به منظور مراقبت از سلامت انتخابات و صیانت از آرا مردم هرگونه تخلف احتمالی را رصد و مورد پیگرد قرار می‌دهد.

کد خبر 1730657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha