توزیع تجهیزات استاندارد هنرستانی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در گلستان

نظری گفت: چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان گلستان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال امروز (شنبه ۶ آبان) توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری در حاشیه توزیع این تجهیزات در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین مرحله از تجهیزات سنگین و مورد نیاز هنرستان های استان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال با اولویت توسعه رشته های فنی مهارتی و رشته های برون سپاری  و تجهیز هنرستان های نیازمند از محل اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان ها ارسال و توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده، شامل؛ دستگاه های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته ها است.

وی ادامه داد: با تجهیز هنرستان ها و تبدیل کلاس های برون سپاری به درون سپاری در دو سال اخیر و تامین نیروی انسانی، آموزش مطلوب و صرفه جویی در منابع  و کاهش آسیب ها را در پی دارد.

نظری اظهارداشت: ارسال تجهیزات کارگاهی به هنرستان های استان در راستای عدالت آموزشی، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کارودانش، کیفیت بخشی آموزشی، محرومیت زدایی و کاهش برون سپاری انجام شده و تاکنون  پیشرفت های چشمگیری داشته است.

کد خبر 1730782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha