جامعه هنری باید فریادگر مظلومیت مردم غزه باشد

یاوری با اشاره به اینکه اقتدار امروز جبهه انقلاب باعث غرور مسلمانان است، گفت: امروز از جامعه هنری انتظار می رود فریادگر مظلومیت غزه باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احسان یاوری، امروز(۶آبان)، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: اقتدار امروز جبهه مقاومت دستاورد خون پاک شهیدان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز تمام دنیای کفر در مقابل مظلومین عالم صف کشیده  اند، افزود: مقابله مظلومین اسلام با دنیای کفر برا تمام مسلمانان غرور آفرین است.

یاوری با تبریک انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: هنر در استان لرستان همراه با روحیه انقلابی است.

وی در ادامه اظهارکرد: هنر در استان لرستان فاخر و انقلابی است و باید قدر دان ذوق و هنر مردم استان باشند و در راستای ارتقای آن تلاش کنند.

یاوری با بیان اینکه فرهنگ و هنر سلاح جنگ نرم است، بیان کرد: انتظار می رود هنرمندان انقلابی، توانمند سازی تقویت و حمایت شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداردی لرستان با اشاره به گستردگی فعالیت های فرهنگی، خاطر نشان کرد: انسجام بخشی فرهنگی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و نخ تسبیح بین نهادهای فرهنگی باشد.

وی در پایان بیان کرد: تقویت خبرنگاران که زبان گویای مسئولان و جامعه هستند از دیگرانتظارات از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات منصور احمدی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قدردانی و اعظم روانشاد به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد.

کد خبر 1730810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha