۲۰ میلیارد تومان به تجهیز موکب های میقات الرضا(ع) خراسان جنوبی اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور، برای تجهیز موکب های میقات الرضا(ع) استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده  امروز (۶ آبان) در جلسه میقات الرضا(ع) استان اظهار کرد: ستاد ویژه میقات الرضا(ع) سال گذشته ذیل کار گروه زیربنایی و  شورای برنامه ریزی استان تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر زائران امام رضا(ع) در دو محور طبس و نهبندان گفت: این مهم افتخاری برای استان است و باید جایگاه های ویژه خدمت رسانی به زائران را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه از ۹ میقات الرضا(ع) در محور نهبندان- قاینات باید برای تجهیز حدود پنج میقات اقدام کنیم، گفت:  از ۶ میقات الرضا(ع) در محور طبس هم امامزادگان فردوس برای تجهیز در اولویت قرار دارد و تجهیز امامزاده سید علی (س) نیز در دستورکارقرارمی‌گیرد.

وی گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تجهیز موکب های میقات الرضا (ع) استان اختصاص یافته است.

عباس زاده  با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: لذا برای هریک از دستگاه ها و نهادهای مربوط هم مبالغی در این خصوص پیش بینی خواهد شد.

معاون استاندار از پیگیری برای تجهیز مجتمع خدماتی دیگ رستم توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم باید گزارشی از وضعیت فعلی و نیازهای میقات های واقع در امام زادگان استان، ارائه کند تا برنامه ریزی لازم برای تجهیز و اختصاص اعتبار در این خصوص انجام شود.

کد خبر 1730833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha