جمعیت در رصد سازمان پدافند غیرعامل

کریمی‌ گفت: یکی از مهمترین مسائلی که سازمان پدافند غیرعامل و استانداری کرمان در حوزه رصد خود قرار داده، حوزه جمعیت است‌ چرا که اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  کریمی در همایش تبیین تهدیدات در حوزه باروری و جوانی جمعیت، گفت: سال جاری در هفته پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات برنامه‌ها، همایش های متنوع و رزمایش های بسیار خوبی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان ابراز کرد: قریب ۱۵ رزمایش و ۴ همایش بزرگ برگزار خواهد شد که فتح بابی است برای برنامه های دیگر که در طول سال پدافندی در پیش داریم.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که سازمان پدافند غیرعامل و استانداری کرمان در حوزه رصد خود قرار داده، حوزه جمعیت است‌ چرا که اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به بحران جمعیتی که در سطح کشور وجود دارد باید با تدبیر، فرهنگ سازی و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و کسانی که در این حوزه سهیم هستند تلاش کنیم تا هر چه زودتر از این بحران بیرون آییم.

گفتنی است؛ در حاشیه این همایش ۲ دستگاه آمبولانس کد های ۸۳۰ شهری سه جیرفت و ۸۳۱ شهری ۲ کهنوج به عنوان کد سانتر CBRNE  ویژه حوادث تهدیدات CBRNE (تهدیدات شیمیایی،  میکروبی، پرتوزاینده، هسته ای و زیستی ) دارای امکانات (اولویت اول و دوم ) به بهره برداری رسید.

این آمبولانس‌های تجهیز شده یکی از مهمترین ضرورت های امداد رسانی در حوادث شیمیایی، زیستی، پرتویی و میکروبی هستند که خوشبختانه به این حوزه در منطقه اختصاص یافتند.

کد خبر 1730835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha