خون شهید رسوا کننده چهره باطل دشمن، بیدارگر و بنیان کن است

حجت الاسلام بخشش با تاکید بر اینکه شهدا با بصیرت، وظیفه شناسی، مسئولیت شناسی و ولایت مداری وارد میدان شدند، گفت: قطره‌ای از  خون شهدا هدر نخواهد رفت، چرا که خون شهید رسوا کننده چهره باطل دشمن، بیدارگر و بنیان کن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمدرضا بخشش _ جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز( شنبه، ۶ آبان) در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید بسیجی «حمزه علی‌نژاد» اظهار کرد: این شهید امنیت، انسانی مومن، مخلص و وظیفه شناس بود که در راه تامین امنیت و  آسایش مردم به جرم وطن دوستی و مردم دوستی به دست مزدوران استکبار صهیونیست به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه، امنیت، عزت، صلابت و عظمت ما و کشور ایران مدیون خون پاک عزیزان شهید است گفت: خانواده شهدا با صبر انقلابی، با بصیرت و بیداری راه عزت و افتخار را  به ما نشان می دهند.

حجت الاسلام بخشش بیان کرد: حمزه علی‌نژاد از جمله شهدای امنیت هستند که مردانه و با صلابت وارد میدان شدند و در این مسیر، ماندن و حرکت کردن کار سخت و کار هرکسی نیست.

وی با بیان اینکه، این میدان سخت تر و سنگین تر از میدان جنگ و جهاد است افزود: میدانی که خیلی از مدعیان  در آن لغزیدند، از ترس و اضطراب ترسیدند، لرزیدند و دچار شک و تردید شدند و حتی سکوت و سقوط کردند.

حجت الاسلام بخشش با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب در این طراحی، دشمن از جنگ ترکیبی رسانه ای و تبلیغاتی همه جانبه جهانی علیه کشور ایران بهره گرفت، ادامه داد: در چنین میدان فتنه و تبلیغات گسترده بسیار سنگین و گمراه کننده، شهدای ما وارد شدند و خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: شهدا با نقش آفرینی در این میدان جان عزیزشان را فدای امنیت مردم و کشور کردند و با سلاح ایمان، محکم و استوار در دفاع از انقلاب و اسلام فوق العاده بودند.

حجت الاسلام بخشش تصریح کرد: شهدا به این درک رسیدند که با ابزار دنیوی نمی‌توان به دل خطر و تهدید زد از این رو خود را مجهز به ایمان قوی کردند تا در برابر تبلیغات و برچسب زدن‌های دشمن روحیه شأن را نبازند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با بصیرت، وظیفه شناسی، مسئولیت شناسی و ولایت مداری وارد میدان شدند، به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان اشاره و اذعان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به تعبیر فاخر و بلند امام خمینی(ره) درباره بسیجیان اشاره و فرمودند«امام نفس مطمئنه می‌فرمودند من دست و بازوی جوانان و نوجوانان بسیجی را می‌بوسم چرا که این ویژگی را در بسیج می‌بینم که هر وقت دشمن وارد حمله شد بسیجی با اخلاص و وظیفه شناسی وارد میدان می شود».

حجت الاسلام بخشش، یکی از علت‌های به ثمر ننشستن نقشه‌های دشمن در اغتشاشات اخیر را نقش آفرینی بسیجیان عنوان کرد و با اشاره به حوادث اخیر روزهای فلسطین و غزه افزود: دل بستن به سازمان ملل خیال خامی است که در آن شکی نیست.

وی با بیان اینکه، در هر شرارت، ظلم و ستم این دنیا پای صهیونیست در میان است، گفت: در برابر تمام وحشی‌گری‌ها، باید به این کلام امید بخش و دائمی رهبر عزیزتر از جان که فرمودند «دنیای آینده دنیای فلسطین است» باید امید داشته باشیم.

حجت الاسلام بخشش اظهار کرد: قطره‌ای از خون شهدا هدر نخواهد رفت، چرا که خون شهید رسوا کننده چهره باطل دشمن، بیدارگر و بنیان کن است و ریشه ظلم، ستم، ظالم و ستمکار را بر می‌کند.

کد خبر 1730848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha