پویش لبخند ایران با محوریت برگزاری اردوهای جهادی در محلات حاشیه شهر  برگزار شده است

امجدیان گفت: پویش «لبخند ایران» در عرصه‌ی آموزشی تربیتی، فرهنگی ، فنی عمرانی و بهداشت و درمان و با محوریت برگزاری اردوهای جهادی در محلات حاشیه شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

قاسم امجدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پویش لبخند ایران، گفت: مهم‌ترین هدف اجرای این طرح را افزایش هم‌افزایی گروه‌های جهادی با جامعه مخاطب دانشگاهی، کمک به احیا و فراگیری شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و استمرار فعالیت بدنه تشکل دانشجویی در محله‌های حاشیه‌نشین است.

 فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: این پویش با محوریت فعالیت در عرصه آموزشی تربیتی، فرهنگی، فنی عمرانی و بهداشت و درمان، کتابخوانی و ورزش شکل گرفته است.پویش لبخند ایران با محوریت برگزاری اردوهای جهادی در محلات حاشیه شهر و همچنین دانشگاه ها در تلاش است با زمینه سازی کمک و ارائه خدمت به دانشجویان، حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی را جایگزین گرایش های سطحی موجود بین دانشجویان کند.

وی با اشاره به اینکه این پویش از ۱۵ مهر ماه آغاز شده است ،گفت: فاز اول این پویش با برپایی ۶ غرفه ی دانشگاهی آغاز و از اول آبان ماه نیز وارد فاز عملیاتی حضور در محلات محروم حاشیه شهر شده  که تا ۱۶ آذر ماه جاری با حضور  دانشجو ادامه خواهد داشت.

امجدیان تصریح کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری ۱۰ اردوی جهادی با حضور ۲۰۰دانشجو در قالب های تخصصی را پیش بینی کرده ایم.

کد خبر 1730860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha