دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی در زنجان برگزار می شود

دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی به همت اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان با همراهی انجمن های ادبی در زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری انجمن های ادبی استان، در نظر دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر اهمیت شعر به عنوان ثروت ملی و همچنین مطابق اهداف، وظایف و سیاست های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوسالانۀ جایزۀ ملی غزل حسین منزوی را برگزار کند.

این دوسالانه با هدف کشف استعدادهای برتر برای حمایت­های بیشتر و ترسیم چشم انداز، برجسته سازی نخبگان و برگزیدگان ادبی برای چهره سازی و الگوسازی، شناسایی و معرفی آثار برتر فرهنگی در حوزه غزل برگزار می شود.

جایزۀ ملی غزل حسین منزوی در بخش های غزل فارسی (تک اثر)، غزل ترکی (تک اثر)، پژوهش (مقاله، پایان­ نامه، کتاب) و مجموعه غزل (کتاب) که تاریخ انتشار آثار از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱ باشد برگزار می شود.

این دوسالانه در بخش های اصلی (آزاد) و بخش ویژه ( خانواده و هویت ایرانی) اجرا می شود؛ مهلت ارسال آثار ۱۰ آذرماه امسال اعلام شده است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان– خیابان امام خمینی(ره)- میدان استقلال– اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان- معاونت فرهنگی و یا آدرس سایت www.festivalzanjan.ir ارسال کنند.

کد خبر 1730886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha