موکب های اربعین در مناطق عملیاتی جنوب برپا می شود| اعزام ۳۰۰۰دانش آموز مازندرانی به راهیان نور

سرهنگ مجیدی از اعزام ۳۰۰۰دانش آموز مازندرانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت:برای تقویت خودباوری بین دانش آموزان بازدید از مراکز علمی و تبیین دستاودرهای نظام در کنار بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ عسکر مجیدی-معاون هماهنگ کننده و مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا در نشست خبری با محوریت اردوی راهیان نور دانش آموزی و هفته بزرگداشت بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یادونام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه در عاشورا داشت، اظهار کرد: معتقدیم برای رفع مشکلات کشور باید به فرهنگ دفاع مقدس باز گردیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین راه برای حفظ، نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی جنوب و بازدید نسل نو از یادمان های به درک بهتر و بیشتر ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس از سوی دانش آموزان کمک می کند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه اعزام دختران دانش آموز از هفتم آبان ماه آغاز می شود، یادآورشد: چهارم آبان ماه امسال ۲۰۰خادم الشهدا برای ارائه خدمت در اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب درخرمشهر و اندیمشک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰۰دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، گفت: با پایان این اردوها در بخش خواهران، اعزام دانش آموزان پسر نیزبهمن ماه آغاز می شود.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه ۲۱اسفند ماه سال جاری ماه مبارک رمضان آغاز می شود و اعزام های راهیان نور خاتمه می یابد، خاطرنشان شد: تلاش داریم راهیان نور همانند پیاده روی اربعین به یک رویداد فرهنگی مردمی بدل شود.

وی از برپایی بیش از شش موکب در مناطق عملیاتی جنوب همزمان با برگزاری اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: «ما متحدیم تا فتح قله ها» شعار محوری راهیان نور دانش آموزی می باشد.

سرهنگ مجیدی به هجمه های دشمنان انقلاب برای ایجاد فاصله بین ملت با انقلاب اسلامی اشاره و اذعان کرد: امسال اردوهای راهیان نور با راهیان پیشرفت تلفیق شده است.

کد خبر 1730907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha