آغاز پخش مستند ضد صهیونیستی کانون دوستان آسمانی از شبکه مستند سیما

گواهیان از آغاز پخش مستند «در برابر تاریکی» تهیه شده در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی جهرم از شبکه مستند سیما خبر داد.

مسعود گواهیان در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: پخش فصل اول مستند «در برابر تاریکی» با موضوع حمایت قهرمانان و اسطوره های ورزشی جهان از حقانیت فلسطین و ضدصهیونیسم از شنبه ۶ آبان، هر روز ساعت ۱۹:۲۵ از شبکه مستند آغاز شد.

وی افزود: در این فصل ۱۳ قسمتی، چهره هایی همچون دیگو مارادونا، کریستیانو رونالدو، اریک کانتونا، بابی فیشر، محمد صلاح، ترِوِر هوگان و غیره معرفی خواهند شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی عنوان کرد: مجری طرح، پژوهش و تحقیق،  نویسندگی، دستیاری کارگردان، تدوین و گرافیک این مجموعه مستند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج جهرم و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی مسجد امام حسین علیه السلام جهرم انجام شده است.

گواهیان اظهار کرد: این مستند تولید بهار تا زمستان ١۴٠١ است و برای اولین بار از رسانه ملی درحال پخش است.

به گزارش شبستان، گروه رسانه ای ماح وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ده سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای ماح بوده است.

کد خبر 1730957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha