حضور ۱۲ دستگاه دولتی درنمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور درکرمانشاه

خیاط زنجانی گفت:بمناسبت هفته نوجوانان اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور با حضور 12 دستگاه دولتی در کرمانشاه برگزار می شود.

محمد خیاط زنجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه،گفت:هشتم آبان، سالروز شهادت نوجوان بسیجی، شهید محمدحسین فهمیده است. چنین روزی به پاس گرامی داشت آن شهید والامقام و برای الگوگیری نوجوانان از او، روز نوجوان نامیده شده است زیرا او که با بستن نارنجک به خود، رفتن به زیر تانک دشمن و منفجر کردن آن، به تمامی نوجوانان پیام داد که برای دفاع از دین حق و پاسداری از ارزش های مقدس، باید همانند رهبر آزادگان جهان، امام حسین( ع) و یارانش، از جان گذشت تا آرمان ها و ارزش ها همواره باقی بماند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود:  فداکاری حسین فهمیده، در تاریخ پرشکوه سرافرازی های ایران ثبت شد و جاودانه ماند. اکنون هر نوجوان ایرانی، محمدحسین فهمیده را سبب افتخار هر ایرانی است.

وی خاطر نشان کرد: نوجوانی یکی از سخت‌ترین مراحل زندگی برای والدین و نوجوانان است لذا شناخت بهتر ویژگی‌های این دوره سنی، به والدین در مدیریت رفتارهای پرخطر، گذار موفقیت‌آمیز از نوجوانی و رسیدن به جوانی توام با آرامش و سلامت کمک می‌کند.

خیاط زنجانی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه،گفت: بمناسبت هفته‌ی نوجوان  با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون استان، اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه برگزار می شود .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: این نمایشگاه هفته‌ی نوجوان هشتم لغایت دهم آبان‌ماه  جاری مقارن با هفته‌ی نوجوان، در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی برگزار می شود و مهمترین هدف  آن معرفی فعالیت‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در حوزه‌ی نوجوانان خواهد بود.

کد خبر 1730961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha