شفاف سازی قوانین وقف و موقوفه ها برای مردم و مسئولین از کارهای مهم اوقاف است 

کوچکی نژاد یکی از کارهای مهم اوقاف را بیان و شفاف سازی قوانین وقف و موقوفه برای مردم و مسئولین عنوان کرد و گفت: در حوزه قانون گذاری حامی سازمان اوقاف هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جبار کوچکی نژاد _نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه، ۷ آبان) در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم اوقاف بیان و شفاف سازی قوانین وقف و موقوفه برای مردم و مسئولین است، گفت: وقف یک رفتار اعتقادی از سوی مردم است و این اعتماد سرمایه مهم سازمان اوقاف است.  

وی با بیان اینکه مردم رفتارهای اداری، فرهنگی و اقتصادی اوقاف را نیز مورد توجه قرار می‌دهند افزود: باید تلاش شود تا با اطلاع رسانی درست از برنامه های سازمان اوقاف و قوانین وقف، اعتماد مردم روز به روز بیشتر شود.

کوچکی نژاد خواستار تعاملات بیشتر اداره اوقاف با نمایندگان شد و اظهار کرد: ما در حوزه قانون گذاری حامی سازمان اوقاف هستیم و همانطور که طرح توسعه حرم خواهر امام در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است، منتظر مطالعات فنی آن برای تخصیص بودجه هستیم.

سازمان اوقاف کانون نوکری اهل بیت(ع) است
حجت الاسلام تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز با بیان اینکه همواره پاسخگوی عموم مردم و نمایندگان مجلس هستیم، افزود: تلاش میکنیم در کمترین زمان مطالبه مردم را پیگیری کرده و آمادگی برای دریافت پیشنهادت و نظرات نمایندگان را نیز دارم.

تدینی با تاکید بر اینکه باید مدیریت امام زادگان را به اهلش و نیروهای مومن و انقلابی سپرد، سازمان اوقاف را کانون نوکری اهل بیت(ع) دانست.

وی همچنین در راستای اجرای طرح توسعه آستان خواهر رشت، آنرا قطب گردشگری رشت و گیلان عنوان کرد و گفت: اجرای طرح توسعه حرم خواهر امام، در ایجاد اشتغال و اقتصاد و معنویت رشت موثر است.

کد خبر 1730987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha