بسیج دانش آموزی در تبیین شگردهای دشمن تاثیرگذار است

رضایی کوچی گفت: بسیج دانش آموزی در تبیین، شناخت دسیسه ها و شگردهای دشمنان و نحوه مقابله با آنان، کارنامه درخشانی به خود اختصاص داده است.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس، با گرامی داشت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: محمدحسین فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله ای که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید،یاد روز شهادتش به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی؛ نامگذاری شده تا نشانی بر مجاهدت ها، ایثارها و رشادت های نوجوانانِ این مرز و بوم در تبعیت از رهنمودهای دین در مبارزه با ظالمان، ستم گران، متجاوزان و پاسداری از آرمان های انقلاب و حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی باشد.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج دانش آموزی نیز در سازماندهی محصّلان و نوجوانان و هدایت آنان به سوی برخورداری از آمادگی های جسمانی، رزمی همراه با تحکیم پایه های عقیدتی، فرهنگی، سیاسی و آگاهی های لازم برای شناخت دسیسه ها و شگردهای دشمنان و نحوه مقابله با آنان، کارنامه درخشانی به خود اختصاص داده است.

وی با گرامی داشتِ یاد و خاطره تمامی شهدا، شهید فهمیده ، دانش آموزان و نوجوانان شهید، سر افرازی و موفقیت بسیج دانش آموزی و فرزندان برومند مملکت را در مسیر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب مدَّ ظلّه العالی از درگاه ربوبی خواستار شد.

رضایی کوچی همچنین با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزّه و سرزمین های اشغالی در برابر شهیدان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان مظلوم و بی گناه فلسطین، ادای احترام کرد و پیروزی سریع جبهه مقاومت را از درگاه ربوبی طلب کرد.
 

کد خبر 1731010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha