شیروان، میزبان نخستین یادواره شهدای امنیت می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: این شهرستان بیست و پنجم آبان ماه، میزبان نخستین یادواره شهدای امنیت (شهدای دوره اغتشاشات) است که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: سخنران یادواره شهدای دوره اغتشاشات حجت الاسلام طائب از مسئولان کشوری است که همزمان با نماز ظهر و عصر در محل مصلی امام خامنه ای شهرستان شیروان برگزار می شود.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوره اغتشاشات و یادآوری و تکرار اتفاقات این مهم را از مهم ترین اهداف یادواره برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مراسم قصد بر این است صحبت هایی در خصوص اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از بروز هیجانات دانش آموزان عنوان شود زیرا که در برنامه اغتشاشات بیشتر جوانان و نوجوانان ورود پیدا کردند.

حجت الاسلام معلم با بیان اینکه همچنین اقدامات مدیران در حوزه مدیریتی تبیین و راه های جلوگیری از اغتشاشات بیان خواهد شد، افزود: دشمن محاصره تبلیغاتی داشت که وارد اغتشاشات شد و با هدف برنامه ریزی های بیشتر قصد تخریب و ضربه زدن به نظام را داشت که در این راستا با آگاهی، هوشیاری و بصیرت مسئولان و مردم ناکام و بی نتیجه ماند.

کد خبر 1731021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha